Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luojan kiitos! :worship:

Ilmeisesti on siellä päässä sen verran otettu ilolientä, että monta sivua tulee tähänkin topicciin täyttää paskaa?
Luojan kiitos täällä pakkiksella on näitä säälittäviä tyyppejä, jotka kitisevät joka asiasta, kun elämässä ei muuta taida löytyä.
:5::):5::):5::):5:

Luojan kiitos täällä pakkiksella on näitä säälittäviä tyyppejä, jotka kitisevät joka asiasta, kun elämässä ei muuta taida löytyä.
:5::):5::):5::):5:

Ei, mulla ei tietenkään ole muuta elämää kun roikkua netissä jollain keskustelupalstoilla. Tulee vaan mieleen, että kun kattelee noita postimääriä, niin kelläköhän se elämän sisältö on Pakkotoista. :D

Se vaan pistää välillä vituttamaan tämmöstä säälittävääkin tyyppiä, kun avaa threadin, niin kymmenen viimestä sivua on jotain yhen sanan viestejä täynnä. Tähän tyyliin:

[HerraX] Vittu!
[HerraY] No?
[HerraX] Ei mitään.
[HerraY] OK.
[HerraX] Nii just.
[HerraY] Joo.

No on siinä kauhee ongelma. Ei varmaan porukka tykkäis jos tänne perustettais taas yksi tyhjänpäiväinen triidi lisää tyyliin: Paskan jauhanta. Sit ne tulee sinne valittaan ku ei meillä oo mitään asiaa ikinä, ollaan vajakkeja, idiootteja, keijoja ja kun ei millään jaksa lukea meidän juttuja. Vittu himassakin saa kuulla tota nalkutusta ihan riittävästi, miks vittu tarvii sitä enään meille täälläkin kertoo.

Haa, postimäärä siis korreloituu automaattisesti täällä vietettyyn aikaan? Kieltämättä tässä ns. välivuoden aikana on ollut reilusti luppoaikaa, muttei toki ainoastaan pakkotoistolle. Olen siis ilmeisesti hylkiö ainakin osittain? ;)

Ja mitäs kuvittelet, kun ketjun otsikko on wtf? Tämä luokitellaan kuitenkin vahvasti offtopic-ketjuksi, joten miten ja mihin vedät rajan, että joku saa tänne naputella "öri-öri" viestejä? :)

Naurattaa vain, kun porukat tekee moisesta kauhean haloon. Älkää nyt hyvät sivistyneet ihmiset tehkö itsestänne pikkumaisia.

Mitä vittua on sivistys? Sen on vaan joku keksiny että täällä oltais joltisellaankin kunnolla.. vittu kun vituttaa tällanen.. wtf.. vittu.. nyt tuli ihan väärään threadiin vittu.

Mua vituttaa suunnattomasti jenkkien Idolsissa se pikkunen homo-David, kun sillä jätkällä on sellanen kestodorkahymy päällä koko ajan...ja se saa naista enemmän kuin me keijot ikinä.

Ei vituta, eijei...

Mua vituttaa suunnattomasti jenkkien Idolsissa se pikkunen homo-David, kun sillä jätkällä on sellanen kestodorkahymy päällä koko ajan...ja se saa naista enemmän kuin me keijot ikinä.

Ei vituta, eijei...

tÄMÄN HOMON KUNNIAKSI:david:

;)

öisin!!

ja nyrkkeilyä sopcastilla :rock:

Back
Ylös Bottom