Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hah, mitä se turkkulainen siellä mesoo. Osta Tku-Tre sanaböcken niin asiat valkenee sulle.
Missäs oot wänkänny hela dagenin?

Emmie ymmärrä.

Wänkkäsin kotona, kun puskissa on niin kylmä. Kesää odotellessa...naiset varokaa.

Mitäs kepposia te ootte oikein juonimassa mun varalle? Kiusatkaa toisianne homppelit.

ei mitääääään :rolleyes:

Jotain mistä tulet joko :itku::curs::jahas: tai :confused::urjo:

Mä yks päivä mietin, että laivareissukin vois olla kova sana, mutta siinä voi törmätä muihin pakkislaisiin ja se ei oo hyvä niiden kannalta...

Eikai kaikki ole kattomassa xXx:ää? Dinho on ainakin, kun sen muija pakottaa.

Laiva on perseestä, kun siellä on vaan joku Katri Helena ja jokunen helvetinenkeli...

Ihan pellejä ootte kaikki. :haart:

Had I the heavens' embroidered cloths,
Enwrought with golden and silver light,
The blue and the dim and the dark cloths
Of night and light and the half-light,
I would spread the cloths under your feet:
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly, because you tread on my dreams.

tässä keksin just hyvän runon. nyt oon semmosella taiteellisella päällä..

jos nyt pillua saisin niin ainakin 3 viikkoa putkeen naisin. mutta ei voi mitään kun baariin mennessä niin pahalta haisin. oi voi mut huomen on päivä uusi ja ruokana peruna muusi siis tuki perkele suusi näin jeesus huusi.

:arvi::haart::david:

hmmm... 3 :evil:

Jaaha ensmaine kerta ku tsiigaan tahan threadii, voipi olla et muutama bisoshooffeni lisaa tassa leffaa katsellessa ja voisin vaikka pienen runon patkan tahan laittaa..:D

Ja tämäkin threadi tullee luultavasti kaatumaan vielä tulevaisuudessamme...

Yo!

Yotenkin arvasin, että joku ehtii ennen.

Back
Ylös Bottom