Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

taidanpa lähteä juoksemaan pitkän lenkin kun tästä herään, ja sitten aamulla ostamaan kaljaa ja makkaraa, voisi vielä käydä vaikka mäkissä dietin kunniaksi.

WTF. Joku äijä voittanut taas jenkeissä muutaman dollarin lotossa. Vittu 136 miljoonaa whaattaaaaafaaaaaaaak.Pää sanoo kili kali pali.

http://areena.yle.fi/toista?id=1181288

Ton jälkeen voi olla että oonko mä siellä vai täällä siis mitä hä täh. Kävelenkö sinne vai tonne mutta ei sillä väliä koska räkä valuu koiliseen poispäin nollapisteestä.

:david: Taitaa olla pallit tolla mimmillä mielessä joka ton on kirjottanu

No perkele, japkolta hävis eilen taas kerran lompakko.

Vaikken olekkaa miljonääri eikä mulla ole loputonta määrää rahaa törsätä, olen silti onnellinen kun oon pienessä laitamyötäisessä ja haaveilen olevan rikas 80-luvun huumeparoni Miami Vicestä, Luhdan pikkutakki yllä ja purseerit alla!! Mini Uzit laulaa ja Tequila sunriset kaatuu. Bikinitytöt tanssii ja kauniit peput heiluu. Päivittyneet ihot kimaltelevat auringon laskiessa Miamin horisontin taa! Vive City rolues all the time! Let's go back to eighties!

Ei onneks mamma tiedä, eikä saakkaan tietää. Ei ehkä tykkäisi jos sanon että olin juomassa ja törsäsin 40e + hävitin lompakkoni:D

Näin muutes eilen aika ihkun kisulin:kuola:

Astuitko? Ja minne?

Perkuta, jos huomenna soittas ton lompsan perään. Maanantaina sitten poliisilaitokselle ja alkaa miettimään uusia kortteja.

E.WTF?:D

E2. Vois lähtee kattomaan telkkaria

Back
Ylös Bottom