Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suomi24 hahahah se on niin outo paikka, sinne ei kannata mennä :D

Niillä tenavilla siä on oikeesti päässä vikaa. Harvoin enään ees naurattaa ne jutut siä, koska ne menee nii liiallisuuksiin.

Suomi24 tenavilla. Eikö me niistä puhuttu vai oonko kujalla?

ÖÖ joo kai niin, suomi24 on IMO iha paska paikka, kaikki ketkä sairastaa jotain filiaa on siellä eniten pedobeareja
pedobear.jpg

Nyt nukkuun. Yritän elminoida mahdollisen aamuvitutuksen sillä, että ehtisin nukkuun edes 6 tuntia. Eli pidemmittä puheitta: Guten natch, sitrushedelmät!

Voi vittu.Olin jo valmiina näpit näppäimistöllä, että olen ensimmäinen paikalla, vaan tuli ulkopuolinen häiriötekijä ja vituksi meni.

Voi vittu.Olin jo valmiina näpit näppäimistöllä, että olen ensimmäinen paikalla, vaan tuli ulkopuolinen häiriötekijä ja vituksi meni.

Myöhässä! Tulit tunnille myöhässä, miten selität asian?! Lähetän kirjallisen viestin kotiisi, jos ei syitä ala tippumaan!:rock:

Hereillä, kouluhommia teen.

Back
Ylös Bottom