melkee se kannattais...Ole vaiti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
melkee se kannattais...Ole vaiti.
Erittäin pitkäksi. Loppua ei näy. Tubsu. Ei kukaan!!Joo, bodari vedä hodari!
Edit. Kuinkahan pitkäksi tämä Yö-threadi venyykään vielä tulevaisuudessa? Onko tälle loppua näkyvissä? Kuka suistaa tämän triidin lopullisesti tuonelaan? Onkohan kukaan jaksanut lukea kerralla koko triidiä läpi?
Nyt meni ohi?Erittäin pitkäksi. Loppua ei näy. Tubsu. Ei kukaan!!

Katos, Haisulikin saapui joukkoon. Mitä mies?Ole vaiti.
sähän oot tyttö parhaimmassa iässä...
taisit missata mun esittämän kutsun WTF-miitin pomppulinnapainimatsiin...
Mitäs tässä, ei mitään ihmeellistä. Mitä itse? Vai oletko jo mies?Katos, Haisulikin saapui joukkoon. Mitä mies?
Eipä täälläkään kummempia.Mitäs tässä, ei mitään ihmeellistä. Mitä itse? Vai oletko jo mies?

Nyt meni ohi?![]()

ai että ihan the homo? en vaan huomannu sitä ite..

Arvon Tubsu, te olette homoseksuaali.ai että ihan the homo? en vaan huomannu sitä ite..
Sikiö.Eipä täälläkään kummempia.
Olen mies. Mikäpä muukaan...![]()
Sitä samaa. ;)Sikiö.
Väärin, olen suuri ja mahtava mies.Sitä samaa. ;)
Musta tuntuu, että vaikka kuinka ilmotatte mulle asiasta niin silti ei toi pippeli kiinosta, eikä pahemmin ruskee reikäkään... et jospas sanoisin '' Arvon Tubsu, te olette heteroseksuaali'' niin toi ois lähempänä totuuttaArvon Tubsu, te olette homoseksuaali.

Anteeksi, teidän ylhäisyytenne.Väärin, olen suuri ja mahtava mies.

Musta tuntuu, että vaikka kuinka ilmotatte mulle asiasta niin silti pippeli vain kiinnostaa, ja varsinkin ruskea reikä... et jospas sanoisin '' Arvon Tubsu, te olette umpihomo'' niin toi ois lähempänä totuutta![]()
Taitaa kuvaus olla sun vastakohtaHui kauhia kun kello on jo paljon. Joutaiskohan sitä näin uljas, iso ja kaikinpuolin komea herra jo nukkuun..