Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, bodari vedä hodari!

Edit. Kuinkahan pitkäksi tämä Yö-threadi venyykään vielä tulevaisuudessa? Onko tälle loppua näkyvissä? Kuka suistaa tämän triidin lopullisesti tuonelaan? Onkohan kukaan jaksanut lukea kerralla koko triidiä läpi?
Erittäin pitkäksi. Loppua ei näy. Tubsu. Ei kukaan!!

e. Reinzel pitäiskö painattaa sellaset vitun tyhmät paidat meille miittiin?!

sähän oot tyttö parhaimmassa iässä...

taisit missata mun esittämän kutsun WTF-miitin pomppulinnapainimatsiin...

En missannut. Se oli yksi niistä joita kauhistelin. Iik. Kieltämättä alasti öljyttynä lasten pomppulinnassa olisi yksi fantasioistani. Minä vs 10 järkyttävän kokoista bodaria... :evil:

Ja paras ikä ei ole mikään lähestyvä 30v. [Miksi miehet sanoo AINA että nainen on parhaassa iässä, oli sitten 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 _> jne]. Toi on ikuinen kierre, ei me voida AINA olla parhaimmillamme :lol2:

Tubsu:
Hasselhoff-Homo.jpg

Mitäs tässä, ei mitään ihmeellistä. Mitä itse? Vai oletko jo mies?
Eipä täälläkään kummempia.

Olen mies. Mikäpä muukaan... :rolleyes:

Arvon Tubsu, te olette homoseksuaali.
Musta tuntuu, että vaikka kuinka ilmotatte mulle asiasta niin silti ei toi pippeli kiinosta, eikä pahemmin ruskee reikäkään... et jospas sanoisin '' Arvon Tubsu, te olette heteroseksuaali'' niin toi ois lähempänä totuutta :)

Hui kauhia kun kello on jo paljon. Joutaiskohan sitä näin uljas, iso ja kaikinpuolin komea herra jo nukkuun..

Musta tuntuu, että vaikka kuinka ilmotatte mulle asiasta niin silti pippeli vain kiinnostaa, ja varsinkin ruskea reikä... et jospas sanoisin '' Arvon Tubsu, te olette umpihomo'' niin toi ois lähempänä totuutta :)

Korjattu.

Dinho: en oikein tiedä. Saa nähä. Miten tyhmät?

Missevari: mutta se on vaan totuus. On monia miehiä, joten minun mielestäni sinä vain olet nainen parhaassa iässä...

Tosin myönnän, että olen saattanut sanoa saman monelle muullekkin, mutta se on saattanut siinä tilanteessa tuntua, että ne ovat olleet juuri siihen tilanteeseen parhaassa iässä...

;)

ja hei. ei kaikki saa haukkua tubsukkaa, vaikka se sitä kerjääkin.

Ollaan kaikki kavereita jookos, ollaan ananas ja kookos..

edit: jimmyjamma: :lol2:

Back
Ylös Bottom