Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katselin korkealta istuimeltani tavallisten ihmisten elämiä...

hai sie

no mitäs tehdään vai jatketaanko kahden sanan spämmäysten sarjaa?

no, no?

kun ois jotain märkää mun kuivalle kielelle, sen kostuttaisin ja nauttisin...

puhun siis viinasta.

Jassoo.. tuli katottua just Rambo First Bloodekaa kertaa noin 20 vuoteen.. Ehkä vähä liiootteluu. Aika rankkaa machoilua. Tollasia ei enään pahemmin tehdä mis ei o mitää hempeilyä ei yhtään naista koko elokuvassa. Vain armotonta tappamista. Syltty on vaan kova jätkä. Jos laittas kakkosen perään sitäkään ei o tullu katottua ku joskus polven korkusena

cloverfield

no enhän mä nyt voi juoda. Mieleni vaan tekee tepposia ja kepposia. Jos mä huijaan sitä juomalla viinapullosta vettä... vois wörkkiä...

Samalla imppaan erikeepperiä tai sit jotain. Noh kai tää tästä..

edit. tuli mieleen, et ois kivaa jos Indica valvois kans. Sais siltä sit hyviä vinkkejä sinne miittiin ja muutenkin...

no enhän mä nyt voi juoda. Mieleni vaan tekee tepposia ja kepposia. Jos mä huijaan sitä juomalla viinapullosta vettä... vois wörkkiä...

Samalla imppaan erikeepperiä tai sit jotain. Noh kai tää tästä..
hö. Ootko dieetillä vai ku ei pysty, vai mummolassa?!

e.indican vois kyl kutsua mukaan

e2. eihän siitä mitään tuu jos se vaan kertois juttuja, pitää apinoida ja oppia sitä kautta

reincelli jumalauttaaaaa

dietiillä? hah, salli mun nauraa. Emmä tarvi diettii, mä vaan treenaan. Liha vaan ei tartu.

en oo mummolassa. Olen vain himassa, yksin olkkarissa läppärin edessä. Katselen ulos ikkunasta ja nään pääskysten kuhertelua ja villikissojen leikkimistä.

Viinakaappi on tyhjä eilisen jäljiltä...

jawhead: lukemattomista posteistasi päätellen, missä mainitaan pelkoa ja inhoa aiheuttava nimeni, päättelisin, että kaipaat suuresti minua sinne yksinäiseen petiisi.

harmi, en pääse.

Hehaa, asutaan muuten Indican kanssa samassa kaupungissa:dance:

Janpa: onneks olkoon, pidäkkö bileet?

D10: tän kerran

öitä kaikille ja muistakaa, että luovuttajat ja säälittävät runkkarit menee nyt nukkuun.

VAin tosikarjut jää ja naiset. Missä ne naiset on luurannu koko yön?

Janpa: onneks olkoon, pidäkkö bileet?

D10: tän kerran

Joo ja kovat bileet kanssa pidetäänki!

E. Itekkin voisin siirtyä sängyn puolelle ja leffaa ruveta kattelemaan, öitä.

Back
Ylös Bottom