Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan se tämäkin; baarivaatteet päällä sohvalla läppärin kans, ja tyhjä lasi vieressä.

Mitä toi Jorma on? Fuxi pidäs joku myyntipuhe sille.
jorma on erittäin maittava viini.
en tiedä voinko sanoa enää muuta kun jorden etiketti sanoo:

Yrttisen marjaisa koktailjuoma.
valmistettu vain lajinsa parhaista raaka-aineista.
nautitaan itseä paremmassa seurassa.
hätätapauksessa omakin seura kelpaa.

Nyt on pakko mennä tutimaan, niska jumissa jo...

Hyvää yötä kaikille! Ja aion kokeilla sitä Jormaa ensi viikonloppuna.

Huah! Onnellisesti taksin kyydillä kotiin. Oli tuparit, jossa 8 sinkkunaikkosta ja minä ainoa sinkkumies. Tarjontaa oli, mutta kranttu kun olen niin en Tikkurilan maalimainoksia kotiini halunnut. Ehkä ymmärrän, miksi juuri nuo naiset olivat sinkkuna. Toisaalta mäkin oon sinkku. Mut pöh ihan sama, peenistäni en maaleihin upota. Urgh. Pää tyynyyn ja huomenna vältellään peiliä. Voittajana on helppo hymyillä. Jatkakaa.

ootko fux harkinnu kriitikkotoiminnan laajentamista elokuvista myös viinien puolelle? :whip:
en usko että lähden tästä enempää laajentamaan. jorma on nimittäin itselleni se ainut ja oikea viini.
0.7C

Nyt lähden jo oikeasti uneksimaan niistä Jormista :whip:

Kauniita unia, ja Jorman kuvia! :D Niitähän täältä löytyy.

Onko kukaan laskenu monessa viestissä JP Fux on tänään tuota jaloa juomaa hehkuttanut. :D Tuntuu olevan joka ketju täynnä JORMA-hehkutusta.

Itse valvon jostain syystä vaikka väsyttää ja vituttaa kun rytmi menee perseelleen. Olen viisas.

Hahaa, en muista koska olisin ollu koko vlopun selvinpäin viimeks :D Mut nyt nukkuu hyvillä mielin :)

F1-kauden avaus:rock: Ei tämäkään ihan tervejärkistä ole, laittaa nyt kello soimaan vapaapäivänä 05.30 ihan vaan siks, että saa kattella kun isot miehet kiertää autoilla ympyrää!

Back
Ylös Bottom