Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten voi tehä näin kovin mieli huurteista?

Sabine. Siitä jormasta jää kyl semmoset traumat ettet koskaan unohta sitä. Mut halpaa on perkele, 0,75l 15% 4,90 :D Thaazan, lukiossa opiskelu syö miestä.

Kyllä ne nykyisin jo aikaisin aloittaa. Kyllähän sitä itsekin tuli tuolloin otettuu, mutta kyllä se ihan helkkarin pahalta maistui! Sillon tuli juotuu puhtaasti sen vaikutuksen takia, ei tod. maun. Nykyisin vanhana sitten ei viitsi kummankaan takia vaivautuu. Maku on edelleen paha, ja vaikutus vaan unettava.

Veikkaan että pysyn suurimmaksi osaksi hyväksi havaitulla jäger- linjalla. Lukiossa tuli mulla koettua pahimmat krapulat. Nykyisin osaa ottaa jo hieman järkevämmin :D

Lukio on yhtä suurta krapulafiilistä kun yrittää ottaa selvää "oppimistaan" asioista

voisitko ystävällisesti lopettaa jorman pilkkaamisen. jorma on jormaa vaikka voissa paistaisi.

ja vielä hyvääkin!

Pitää sitten tulla kertomaan tänne että mikä oli minun arvioni siitä, kun sitä maistelen.

Lukio on yhtä suurta krapulafiilistä kun yrittää ottaa selvää "oppimistaan" asioista
mutta näissä asioissa jorma auttaa
0.7C

Lukiossa nyhdetään terve päättelykyky heti alussa pois ja täytetään syntyvä aukko lievillä mielisairausoireilla.

Pelkkä toi pullon kattominenkin saa jo oksennuksenmaun kurkkuun... :urjo:

Njoo no meil on sellaset opettajat että ei voi olla pihalla

Pitkän matematiikan opettaja on paras. Äijä selittää sellasella rasittaval nenä-äänellä ja jos vähänkin silmä liikkuu pois sen kasvoilta ni lentää ulos luokasta.

Sama äijä myös kirjottaa katsomatta tauluun 2 taulullisen mittasia matikankaavoja ja käskee kopioimaan. Ei edes otsikoi kaavaa joten ei oo mitään hajua mihin pitäs käyttää.

itsellä on jorman sisältö koko ajan suussa eikä oksennuksen maku tule suuhun millään. olet ehkä angstis liian nuori vielä jorman vaatimiin koitoksiin
0.7C

Lukiosta jäi jotain päähänkin, itse taisin lukea jotain 106 kurssia erinäisiä aineita. Se oli sitä kultaista pakkoruotsin aikaa. Baarissa laukoin parina viimeisenä vuotena liiankin usein, mutta vain kerran menin krapulassa tunnille.

Jorma on verrattavissa 3vuotta vanhaan mädäntyneeseen glögiin, missä hivahtelee aistikas paskan- ja mullan maku seassa. Ei millään pahalla jos itse tykkäät :)

Back
Ylös Bottom