Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli mieleen tosta henkilöiden tunnistamisesta. Tapailin kerran naista joka ei tienny hevon helvettiä mistään yhteiskunnallisista tapahtumista/henkilöistä, mutta oli kuitenkin erittäin fiksu ja nappaili aika hyviä numeroita lukiossa. Hän sanoi vaan että ei tollaset asiat kiinnosta

Nii-in, eihän se kerro vielä mitään jos ei tiedä mikä jonkun nimen takana on. Itellä joskus vähän samaa vikaa... mutta tiiän kyllä kuka on Putin! :)

No tosta 16v kertoo myös paljon että sen mielestä maailman hauskimmat sanotut asiat ovat:

"Tupakka tappaa mutta voihan porkkanaankin tukehtua"
"Jos annan fruittarille, synnytänkö lacostet?"

No tosta 16v kertoo myös paljon että sen mielestä maailman hauskimmat sanotut asiat ovat:

"Tupakka tappaa mutta voihan porkkanaankin tukehtua"
"Jos annan fruittarille, synnytänkö lacostet?"

Noi ihku-galleria vitsit on kyllä naurettavia.. Tai no itseasiassa ne ei ole naurettavia vaan noloja. Kun miettii tässä noita 14-17 ikähaarukalla olevia "naisia" niin hävettää niiden puolesta, enkä puhu nyt kaikista vaan useimmista.

Ne on naurettavia koska ne yrittää olla oikeesti hauskoja. yks sen uusist favoriteist on myös

"Homo, tuu pois mun kaapista. sun napapaitas on tos toises"

Just oli pari päivää sitte kaupassa meikän takana jonossa pari ~16v. teinie. Ei helvetti sitä juttua mitä ne siinä mölisi oikeen isoon ääneen. Rupesi iha oikeesti hävettää niitten puolesta. On se varma, että ei tuu meikän penikoista semmosie.

"Mies ei ole mies ennenkuin hän on ajanut junalla, ampunut tykillä, nussinut neekeriä ja juonut kokonaisen pullollisen Jorma-viiniä!" Toi ei oo hauska vaan täyttä asiaa :D

Onko kellään kokemusta jormasta? 2 pulloa kun juo ni oksennus lentää aika railakkaasti oli kuinka paljon vaan juonut ennen sitä

Jep. Mä oon tällä samalla linjalla et mun lapsista ei horoja tule. Sisko kerto että oli nähny joskus junassa 2 pissistä joista toinen oli kattonu peilii ja sanonu "Vittu mä näytän passiiviselt, kato vaikka" ja käänsi peilii toiselle et se näki siihen :D:D

Jep. Mä oon tällä samalla linjalla et mun lapsista ei horoja tule. Sisko kerto että oli nähny joskus junassa 2 pissistä joista toinen oli kattonu peilii ja sanonu "Vittu mä näytän passiiviselt, kato vaikka" ja käänsi peilii toiselle et se näki siihen :D:D

:hyper: Ei jumalauta..

Ja kaikki o varmaa nähny youtubes videon "oisit oksentanu niinku eteenpäin etkä käsilles" :D se on sitä taidetta samoin kuin aitoa_menoa.avi vaikkei se tähän liitykkään.

:lol2:

Jospa sitä sais ite näytettyä tytöille sen verran mallia ettei niistä ihan tollasia tulis...

Kylläpäs nuoriso on rappiolla. Lauantaiyö ja netissä pakkista selaamassa. Pitäs olla baarissa riehumassa wife-beatter päällä :dance:

Indeed, weak. Mut sitku tajusin et dieetin edistymättömyyden yks syy vois olla viikottainen ryyppääminen niin lopetin sen touhun samantien. Jospa nyt lähtis paino alle 90kg ;)

Mulla kans ens vkl tarkotus olla vähän enemmän sooseissa kuin tännään. Nyt vaan vähän rentoutusta...

Voi teitä :D Mä taas en ymmärrä sitä jokaviikonloppuista kaljalla läträämistä. Mun mielestä viikonloppuna pitää vaan sluibata:D

Back
Ylös Bottom