Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja nukkumaan!

Kuulostaa ihan hyvältä. Ainoo asia mikä mua mietityttää on se, miten Janpa saa luvan vanhemmiltaan.

Keskustelu menee varmaan näin:

Janpa: äitee, voinks mä lähtee Tampereelle joku kesäyö?
Äippä: Ai miten niin?
Janpa: nokun mä oon saanu vähän kavereita netissä ja mä menisin kattoon niitä
Tampereelle ja jäisin yöks sinne.
Äippä: Ai minkälaisisa kavereita?
Janpa: No, sellasia salilla käyviä... miehiä
Äippä: No minkä ikäsiä?
Janpa: Noh, sellasia 20-24 vuotiaita ja varmaan yks kolmekymppinenkin...
Äippä: jaa, jaa, no mitä sitten teette?
Janpa: no, vähän juodaan alkohoolia ja sit jotain mitä keksitään...
Äippä: Missäs aiot nukkua?
Janpa: Varmaan jossain hotellihuoneessa niiden kans tai jotain.

Äippä: Ai...?
Äippä: No, toihan kuulostaa ihan kivalta mee vaan ja ota tosta rahaa mukaan kaikille...

Janpa: Niin joo, voisko ton siskon lähettää sitten taksilla sinne, kun ne muut kai haluis sen sinne kans jossain vaiheessa???

Äippä: No tottakai, poika hyvä..., menehän nyt.

Kesällä sitten Särkkään, ellei satu oleen treenipäivä just sillon.

Oon ollut joskus siä laiteenhoitajana.

Columbulle suosittelen tattirallia
big_tatti.jpg

Ja Standerille Pikkuhinaajaa
big_hinaaja.jpg

Miltäs pojat kuulostaa?

Voi helvetti...pakko myöntää, et repesin. :D Pistän alhaisen verensokerin piikkiin, kun ennoo vielä aamupalaa imuttanu. :nolo:

Mutta kuulostaa hyvälle. Parhaimmat muistot sijoittuvat kuitenkin Crazy Bussiin. Sillä rällättiin pikkuporukalla, kunnes se laiteneiti kyllästyi meihin ja käski painua v*****n.

PS. Ei oo eka kerta, eikä varmaan viimeinenkään, kun mut on yhdistetty "hinaamiseen". :haart:

Pitää äkkiä kasvattaa kevään aikana lihakset että sulaudun joukkoon..
Mitä ne on?!:wtf:

Haittaako jos mä näytän säbän pelaajalta? Voitte sitten kurnuuttaa mua koko päivän. Muija sano että mulla on pienet hauikset.:(:D Laitan vielä puuhelmet kaulaan niin avot. 72 kiloa puhdasta säbää.

Tulee mieleen sellaiset ihmiset, joiden ulkomuoto on niin huvittava, että tekee mieli joko tuijottaa tai vaan nauraa. Muistan, kun olin ylä-aste ikäisenä hampurilaisketjussa kassalla töissä, ja asiakkaaksi tuli mies, joka oli lihava, pyöreäpäinen, ja oli tätä vaikutelmaa korostaakseen käärinyt kaulaliinan helevetin monta kierrosta kaulansa ympäri. Kaikki muutkin kassat rupesivat nauramaan, mä yritin kyyneleet silmissä myydä sille hampurilaisateriaa. Ei juma, ei noin saa ihmisiä kiusata. Hulvattoman näköinen tyyppi!

Toinen kerta oli kyllä tosi paha. Oli työhaastattelu valmistumisen jälkeen asianajajatoimistoon, yksi haastattelijoista oli nainen, jolla oli tasan tarkkaan neliön muotoinen pää!! Jokaiseen kulmaan olisin voinut piirtää kaaren ja kirjoittaa 90 astetta. Eijeijei, ei näin voi toisia kiusata.

luullaanhan sua vieläkin tytöks.

Ainakin kun tarpeeks juodaan...

Mua luultiin 21 vuotiaana naiseksi, kun olin menossa kauppaan. Olin liikennevaloissa eukon kanssa ja sellainen vanha mies tuli kysymään kelloa, aloittaen keskustelun näin: Anteeksi neidit sattuisiko teillä olemaan.......kelloa?! Tauon kohdalla hän jäi vain tuijottamaan meikäläistä.:(

Oon ollut joskus siä laiteenhoitajana.
Miten ne tuon näköisen kaverin päästi lapsia hoitamaan? :wtf:
Columbulle suosittelen tattirallia

...

Ja Standerille Pikkuhinaajaa

...

Miltäs pojat kuulostaa?
Aika pahalta kuulostaa. Tosi pahalta.
:lol2: Voi tsiisus kun alan oikeasti odottamaan kyseistä miittiä!!
Sama täällä. Ennen kaikkea odotan elinikäistä porttikieltoa Särkänniemeen ja unohtumatonta unelmien yötä putkassa ihanien pakkiskorstojen kanssa. Onpahan jotakin muisteltavaa sitten vanhempana kiikkustuolissa keinuessa.

Putkareissu olis vähintään tavoitteena. Myös pystypaini naispoliisin kanssa saattaisi olla hubaa, varsinkin jos (kun) häviän. Täytyy nääs jatkaa suvun perinnettä...

Se on aina hauskaa vähän jekuttaa kestoja kun jättää kaikki paperit kotio ja sitten ei suostu puhumaan mitään putkamatkalla!

Back
Ylös Bottom