Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En päässy ovesta sisään edes. "Haista vittu" kuulu oven läpi ku huutelin et kannattaa opetella nussimaan hiljempaa. Ei kuulu enään ääniä. Tuo yläkerran hutsu on oikeesti naapuri from hell! Se soittaa musiikkia niin kovalla aina, et kuuluu mun alakertaanki niin kovalla äänellä, et mulle on valitettu siitä. Mä oon satavarma, että se muija saa häädön pian. Pitää ottaa tavoitteeksi kuitenkin, et saan pillua siltä ennen ku se lähtee.

Ps. vuoden tauko tuli juomiseen, eikä olis kannattanu lopettaa sitä taukoa tänään. Ihan vitun ärsyttävää olla kännissä. Vituttaa kaikki, ja huomenna on morkkis ku valitin tuolla naapurillekin, pitää sitä nyt saada panna rauhassa. Vitun idiootti minäkin olen. Jeejee! :wtf:
:lol2:

Melko kutkuttava peli, sanoisinko :D. Nyt on käyty kahvittelemassa Halosen, Bushin, Lisbethin kanssa. Mukavaa porukkaa, niin maanläheisiä ihmisiä. Lisbethin kanssa juotiin teetä pikkurillit ojossa ja Charlesin kanssa olisin päässyt parketille, mutta en mä siihen luota! Enää pitäisi Putin metsästää, on vain vähän vaikeata, kun kadut ovat venäjäksi :D. Tarjoisikohan se parrua vai ohjusta?
Meitsi lasketteli pohjoisespaa manskulta kauppatorille ja ajelin yksisuuntaista unioninkatua siitä sitten "ylöspäin" :lol2:

taitaa muuten olla kolmas viikonloppu selvinpäin putkeen kahden vuoden sisällä.

Eniten mua vituttaa kuitenkin, ku ei pääse huomenna treenaan, saatanallisen krapulan ansiosta. Laattalentäny niin maan perkeleesti jo nyt!

pakko yriuttäää pian nukkumista :urjo:

Stam1naaaa!!!!

Ilmoittautukaa!

kaikki koisii siis jo

kerro mulle jotain kivoja juttuja

Kivaa? Hmm. Mulla on niin tylsää että googletin sanalla "bodarivitsi". Löytyi joku ihme mesta jossa nettipostikortteja.

Luokitukset johon kuului bodari kuului myös seuraavat:

Hakusanat:

atleetti | bodari | bodaus | hauis | heikko | hento | hoikka | homo | homofiili | homoseksuaali | homoseksualisti | kaita | kapea | kehonrakennus | kehonrakentaja | laiha | lihas | luiseva | mies | ohut | siro | solakka | sorja | vahva | voimailija | voimakas | voimamies

Hieman kyseenalaista imho :lol2: Mut hyvähän se on että nuo liitetään yhteen!

Jaksaako joku jelppiä? Laitoin saman kysymyksen jo tonne e51-palstalle, mutta kun ei kukaan siellä nyt paikalla näköjään niin laitetaan tänne suoraan. Eli tietääkö joku miten saan puhelimen työpöydälle näkyviin gmailin sähköpostiviestit samalla tapaa kuin esim näkyvät päivän kalenteritapahtumat ja muistutukset? Itse onnistuin vain saamaan gmailin pikakuvakkeen yläreunaan. :(

100.postaus:rock:

Siis kyseessä on e51.

Argh. No juu. Nokia E51 :D En osannut yhdistää, kelasin tuota E51 vain jonain mestana, en mallina. Googlessako ei ole ohjeita? Aika paljon löytyy ainakin haulla E95 + gmail...

Argh. No juu. Nokia E51 :D En osannut yhdistää, kelasin tuota E51 vain jonain mestana, en mallina. Googlessako ei ole ohjeita? Aika paljon löytyy ainakin haulla E95 + gmail...

Emmää ainakaan löytäny suoraan tuohon kysymykseen vastausta. Siihen kylläkin että sain tuon gmailin pikakuvakkeen siihen työpöydälle mistä pystyy sitten lukemaan mailinsa. Mutta kun tosiaan olisi kiva että näkyisi ne uudet viestit siinä työpöydällä niin, että se viestin otsikko on näkyvissä yms. Tajuatte varmaan?:)

mitään tekemistä..

Emmää ainakaan löytäny suoraan tuohon kysymykseen vastausta. Siihen kylläkin että sain tuon gmailin pikakuvakkeen siihen työpöydälle mistä pystyy sitten lukemaan mailinsa. Mutta kun tosiaan olisi kiva että näkyisi ne uudet viestit siinä työpöydällä niin, että se viestin otsikko on näkyvissä yms. Tajuatte varmaan?:)

Joo, tajuan kyllä miten haluaisit :) Ehkä kandee odottaa että joku ks. puhelinmallin omaava osaa vastata sinne palstalle, voi olla aika kahlaaminen jos alkaa googlen perusteella etsimään löytyykö juuri tuohon kysymykseen vastausta.

mitään tekemistä..

Et ole ainoa!

Joo, tajuan kyllä miten haluaisit :) Ehkä kandee odottaa että joku ks. puhelinmallin omaava osaa vastata sinne palstalle, voi olla aika kahlaaminen jos alkaa googlen perusteella etsimään löytyykö juuri tuohon kysymykseen vastausta.

Et ole ainoa!

kyl mää voin saman neuvon ottaa vastaan myös mun n80 puhelimeen.. :hyvä:

Back
Ylös Bottom