Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

iltaa.

Pesen pyykkiä! Naapurit rakastuvat minuun, varmasti.

Yösähköhän on halpaa.

Kaikki kaapelikanavat auki tämän viikonlopun, joten pakko nauttia tästä ihanuudesta. 255 kanavaa, joten ei tiedä mitä katsoisi. Vaihtuisi äkkiä takaisin se 30-40 kanavaa.

Jaa, ei oo mun viimekertanen men in black ihmisten muistin deletointi tehonnut

*näyttää lamppua*
eikä Heroestyylinen haitilaisen kättä otsalle-dellaus

*pyytää haitilaista voodoon avulla tuhoamaan teidän muistikuvat aiheesta*

eli mikä mallu?`häh, en mä polta tupakkaa! ja jos polttasinki, en ainakaa marlboroa, ku se on nii kallista, aromasätkiä menis!

Miten muuten Ragnarökin viestejä tältä aamulta ei oo viel deletoitu, nehän on lähetetty kello kuuden jälkeen?
Ei voi kaikkea huomata heti :D. Tänään ollut niin ankaraa tenttiin lukua, että on täällä roikkuminen jäänyt aika vähiin.

Nyt vielä pikaisesti miellekartat läpi ja sitten unta palloon. Huomenna aamusta tentti ja sitten sen jälkeen puoli päivää töissä.

Edit: Nyt voi joku yrittää uusiksi 20000. viestiä, kun tuolta lähti nuo yliajalla postatut välistä. Indica ehti jo hetken aikaa pitää ko. paikkaa hallussaan.

Edit: Nyt voi joku yrittää uusiksi 20000. viestiä, kun tuolta lähti nuo yliajalla postatut välistä. Indica ehti jo hetken aikaa pitää ko. paikkaa hallussaan.
epistä!

Ota ne hyvämies pois sieltä! Joo jatkakaa taistelua 20000. paikasta, mä lähen nukkuun. Eilisiä sanoja lainatakseni, Gute Nach.

Taidampas katsella viellä leffan ennen nukkumaanmenoa (1408). Aamulla sitten äidinkielen kirjoitukset, mitähän siitäkin tulee.

taidanpas mennä nukkumaan, ku en tänää sitte saanu sitä 20000. viestiä. prkl;)

Back
Ylös Bottom