Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäki kyllä tykkään pienistä kasvoista. Sirot. Sellanen jopa on tässä ollutkin viime aikoina :) <3

Hengen hajusta kyllä samaa mieltä, että oi se on ihanaa kun tapaa tytön jolla ei henki löyhkää. Sitähän pussailee hyvikseen joka mutkassa :D

Ai tällainen?

pollard_228x337.jpg

Aika yllättävää itse asias et ton kaltasilla muijilla on ainakin täälläpäin aika usein kohtuullisen hyvännäköset poikaystävät mut hoteil muijil ei..

Joskus taidetta pitää katsoa kaukaa että ymmärtää sitä;) Mutta tätä "erästä" ei tarvitse...

etiikka.. mitä se on, laitetaako sitä tabascoon ja suolakurkkuihin?

Joskus taidetta pitää katsoa kaukaa että ymmärtää sitä;) Mutta tätä ei tarvitse...

Harmi että taiteen käyttäminen ei onnistu kaukaa.. ellei omista sopivan pitkää kaukosäädintä.

Harmi että taiteen käyttäminen ei onnistu kaukaa.. ellei omista sopivan pitkää kaukosäädintä.

Tuotetta josta ei tykkää, ei pidä käyttää myöskään;)

Miks se ei usko että haluut olla uskollinen ?

Miks se ei usko että haluut olla uskollinen ?
Ei se tiedä että mulla on tyttöystävä.. Jostain syystä ei oo tullut mieleenkään että kertoisin. Ehkä se olis tosiaan helpointa.

edit: Taisin mä silti joskus sille mainita asiasta, nyt kun tarkemmin muistelen.

Niin on. Kaduttaa, että tänä iltana tein eettisesti oikean päätöksen. Toisaalta kaduttais viel enemmän, jos olisin päättänyt toisin.

Aa, se oli täydellises humalatilas? Mäki oon kieltäytyny suihinotosta muijan kännitilan aikana :o Ja olin vielä itsekin kännissä. Toisaalta muija oli 15v ja tiedä mitä ois onnistunu tekemään kokemattomana kännissä hampaillaan..

sillonku panemaa pääsee, ni siinä on tyttöystävät vaan tiellä..;)

e: seppo rätyy en ymmärrä. enpä panis viistoistakesäst.. Ehkä jotaa 17-18vee kisakireeta pikkublondia kyl

:D :hyvä: jep.. Vituttaa ajatella et tollasten teinipillujen saanti on vielä mahdottomampaa 10 vuoden päästä kuin nykyisin.. Ja se on nykyisinkin lähes mahdotont

Aa, se oli täydellises humalatilas? Mäki oon kieltäytyny suihinotosta muijan kännitilan aikana :o Ja olin vielä itsekin kännissä. Toisaalta muija oli 15v ja tiedä mitä ois onnistunu tekemään kokemattomana kännissä hampaillaan..

"Hyvännäkösten muijien käyttämättä jättäminen on melkosta luonnonvarojen tuhlaamista."

Tosin jos et ollut varma onko muijan torahampaita tasoiteltu niin ihan järkevä ratkasu.

Tai jos muija sano että "oon kuullu et se on ku makkaraa söis"

"Hyvännäkösten muijien käyttämättä jättäminen on melkosta luonnonvarojen tuhlaamista."

Tosin jos et ollut varma onko muijan torahampaita tasoiteltu niin ihan järkevä ratkasu.

Tai jos muija sano että "oon kuullu et se on ku makkaraa söis"

En sanonut että kysees ois ollu hyvännäkönen muija.. :D Mut oli se ihan okei. Ja muija oli tavallaan viel sillon mun kaveri ni se ois ollu aika väärin sitä kohtaan et oisin "Käyttäny hyväks". ja se itse asias kiitti mua asiasta kuultuaa siit myöhemmi.

Muuten, oonko ainoa, johon vetoaa enemminki sellaset kaksvitoset jakkupukujuristilook-blondit, ku teinitytöt yläasteelt?

Muuten, oonko ainoa, johon vetoaa enemminki sellaset kaksvitoset jakkupukujuristilook-blondit, ku teinitytöt yläasteelt?

Et oo ite teini-ikäinen. Mut itse asias muhunkin puree paremmin nuo.. Sihteerimilffit :kuola:

Back
Ylös Bottom