Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiva jutella irkissä kaverien kanssa jotka kotiutuu baarista, kun itelle se on salille ja töihin :zzzz:

On nii ihme wtf olo et huhhuh, kauhee kapula päätä särkee ja jollain kumman tavalla tykkään siitä.

Heh tuli vaa mielee et kävin ärrä-kiskal yks päivä ostaa el sigarettos tobacco ja herra mr Bisley joka oli hyvin väsyneen näköinen kysyi multa paperit, olin sillee HEI DAA jag ska kirjottaa Pakkotoisto.comil paskaa ja mä oon jo 20vee etsä voi tehä mulle näin! joo no mut aattelin joku päevä yllättää mr roikkuvat silmänaluset ja hyökätä ärrä-kiskalle kameran kanssa ja huutaa "NOH KATSOTAAS KETÄ ÄRRÄLTÄ TÄNÄÄN LÖYTYY" hah.

No onhan se pakko kattoo. Leikkasin tukan lomalla.

Ei helvetti olen tunteellisella päällä, nyt syntyis parhaimmat teokset...

On muuten pitkä leffa. Täytyy välillä läiskiä vettä pläsiin, et jaksaa tapittaa. Ajattelen Welho-Reinzellin pelottavaa olemusta ja mahtisauvaa, ehkä tätä kautta kykenen pysymään pirtsakkana?

Janpa, antaa mennä. Anna tulla vaan kaikki.

Voit juosta sen perässä tai odottaa seuraavaa...

En ole puoleenvuoteen oksentanut humalassa tai krapulassa, mutta nytten lomalla Rukalla oksensin kaverin matkalaukkuun... Eikä ollut naista:jahas: Suomipop baarit ja muut tuli katsastettua ja oli ihan vitusti vanhuksia (yli 30v.). Rahaa meni yli 200e ja en päässyt edes laskemaan kun ekana iltana tulin portaita alas ja ilmeisesti kantapää murtu:( En ollut ainut joka tuon teki... Tukkakin lähti... Ei ollu mikään pikku alaräppänä vaan kunnon känni! Oli aika helemi reissu.

Vittu kiitos!!! :curs:;)

Oikeasti tykkään vanhemmasta;)

Se on vähän.

Itseasiassa rahaa meni 260e + mökkimaksut:D

Sekin on ihan oikein sulle... :D

Näytän kuulema vanhemmalta ja miehekkäämmältä, sekä karummalta. Tulee kuulema mieleen joku tappaja:rolleyes: Nyt lähtee viimesetkin tytöt lukiosta karkuun:itku::D

E. Naapurissa bileet. Scandinavian Music Group - Vieläkö soitan banjoa, on hjyvä biisi!

No tota, muistakaaa että aina on se toinen vaihtoehto.

On yö!

Back
Ylös Bottom