Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

MäkkäriGyverhan näyttää melkosesti vanhalta mummolta tossa kuvassa.. Ei siinä. Jos musta joskus tulee rikas niin syön niin maan perkeleesti kaikkea kallista herkkuruokaa..

Just mietin samaa.. siis olettaen, ettei tarvitse näyttää hyvältä enää kenellekään tai mitään varten..

Ihme ettei miljardöörit, tyyliin Gates oo ton lihavampia. Luulen että Putin alkaa nyt vetämään vähän yli kulutuksen noita kaviaarejaan poistuessaan julkisuudesta. Onhan sillä omaisuutta 40mrd..

Ihme ettei miljardöörit, tyyliin Gates oo ton lihavampia. Luulen että Putin alkaa nyt vetämään vähän yli kulutuksen noita kaviaarejaan poistuessaan julkisuudesta. Onhan sillä omaisuutta 40mrd..
Eikös Gates ole antanut noin puolet omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen? Luulis semmoisen rahamäärän laihduttavan ihmisen ku ihmisen.. :D

Eikös Gates ole antanut noin puolet omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen? Luulis semmoisen rahamäärän laihduttavan ihmisen ku ihmisen.. :D

Uran alussa lahjoitti jopa 99% yhden kerran.. Mut eihän sillä ookkaan nykysin kun 58miljardia, parempi säästää eläkettä varten jos vaikka rahat loppuu. Ja jos oikein tiukoille vetää, voi pistää mulle s-postia ni jeesaan pari dollaria.

Ne hyväntekeväisyyteen lahjoitetut rahat voi vissiin jotenkin kikkailla jenkeissä verovähennyksiksi. Enpä usko Billin muusta syystä tekevän lahjoituksia.

Pitäis hankkia hiljaisempi tuuletin emolevyyn, vinkkejä?

Uusi emolevy pitää vitunmoista ääntä..

Saikos tätä threadia "spammata"? :D

Ett inflammerat sår!
Din jävla politik stinker ett ruttet lik!
Ett inflammerat sår!
Vi längtar efter dagen då du ruttnar i graven!

Vituttaa panettaa ja tekis mieli viinaa. 1 selvä viikko takana. Lukio on perseestä.

Back
Ylös Bottom