Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin mitä ruokaa söisin. Kaamia nälkä. Miltäköhän ehram maistuu rypsiöljyn kanssa? Taidan mennä kokeilemaan.

Hitto ku oon kova ristinollas. Kukaan ei voita mual.

Mä taas oon ihan sairaan kova tossa trivial pursuitissa. Voitan aina, muistan monta kysymystä ulkoo, oon pelannu muutaman vuoden jo.

Joskus pelaan sitä yksin, tai siis mielikuvituskavereiden kanssa ;)

Kuka on mual?

Prayer, vieläkö keitto maistuu ja ookko saanu asiat hoidetua...?

Joskus pelaan sitä yksin, tai siis mielikuvituskavereiden kanssa
Niin, ja ne kaverit olivat cowboy, raksamies, poliisi, intiaani, motoristi ja solttu.

Ai niin. Tässä Reinzell ennen My Chemical Romancen keikkaa:

emo-boys-1.jpg

Kyllähän sä kaiken tiedät, kun sä ton kuvankin otit.
Mulla sentään oli vaatteet.

edit: Ainiin. Mä oon missannu kokonaan Indican psykoosiPill#n lemmentarinan.

Onneks, oisin varmaan jo sinun pyynnöstäsi spämmänny ketjun täyteen sitä minkä osaan parhaiten...

ette ikinä usko: niistin aivan helvetin kovaa, pari kertaa putkeen oikein raivokkaasti kun vitutti, ja sitten lähti tasapaino ja melkein putosin jakkaralta lattialle. Siistiä!

Missä se yöthreadeilu viipyy, monta sekuntia jo näyttänyt kello 00.00! Kohta voisi itekkin painua nukkumaan kun kerta on unirytmi edes jokseenkin kohtuullinen, tosin.

Iltaa!

Lomat on lomailtu, viikon sisään koko Suomi matkusteltu kahteen kertaan. Seuraava VR:n juna, jonka näen saattaa joutua käsittämättömän väkivallan kohteeksi.

Back
Ylös Bottom