Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näin on. itsekkin noin tein. ja oli muuten kivaa.Suurin osa amiksista runkkailee himassa ilman mitään eukkoa.
Aha, että kaikki?
Huoh.
Sit ku oot pelannu läpi,niin kerro miten perkele sen viimesen kentän pääsee!!Aloin pelaa Project IGI:ä...aivan huippu :P
Janpa on vahinkolapsi.. Alunperinki pelkkä lipsahdus :D
Nyt ei viitti, kun otin maanantaina jo aika paljon :D (En mä oikeesti silti joka perjantai tai lauantai otaMä oon kato lukiopoju, mun on pakko yleistää;)
Edit. Onko porukka tosiaan ryyppäämässä aina perjantaisin kun on näin hiljasta?
)Nyt ei viitti, kun otin maanantaina jo aika paljon :D (En mä oikeesti silti joka perjantai tai lauantai ota)
No sit ainakin reenit kulkeeRevi siitä et meikäläinen ei juo ollenkaan :whip: Viimeks varmaa 2 vuotta sitte..
edit. ja sillonkin hyvin vähän

En oo tota käyttänyt, mutta meinaako se, että se lataus on valmistunut? Tosin ei voi meinata, jos se sulle päin vielä sitä lataa.uTorrentissa meni sitä torrenttia edeltävä nuoli siinä punaiseksi, mutta lataa silti, mitähän mahtaa meinata? Jos nyt joku tajus ja on tota ohjelmaa käyttänyt![]()
En oo tota käyttänyt, mutta meinaako se, että se lataus on valmistunut? Tosin ei voi meinata, jos se sulle päin vielä sitä lataa.
Voisiko ilmoittaa, että levytila on loppumassa tai jotain muuta tollasta?

onko seedejä? ( lähettäjiä? ) jos ei, niin sen takia punainen, mutta lataat muilta leecheiltä ( lataajat ) jotka ovat ladanneet kyseistä tiedostoa enemmän kuin sinä ;)
Katos perkele, tostahan se taitaa olla kiinni. Kiitos :D