Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Columbu:Ei, en mä oikeest oo huomionkipeä, jos sä sitä tarkotit. Eikä musta edelleekä ollu vitsi toi yhen-vaa-tyttöihmisen kuvake.netsivun lisäys ihkuthredii. Oikeestiki mä oon ehkä himpun adhd-tapaus. jep. ja kuten miljardikertaa on myöski irl ystävät/kaverit todenneet, ettei ne mun naismakuakaa 100% ymmärrä;) eli oikeastaa siinsuhtees mä oon himpun ei-nii valtavirrassakulkija. mut muute kyl iha mukava(kai)

oonko pahast hakoteillä, mitä viestiäs tarkotit:)?
No aika lähelle osuit :) Oot hyvä tyyppi, ja mukava todellakin. Ja tosiaan lievä adhd-tapaus :D Ja melkoinen pelimies ;)

Nyt taidan mennä nukkumaan, koneen akku loppuu.. Öitä kaikki! Kauniita unia, varsinkin Indicalle :haart:

Good2520Nightjh.jpg

Ei kai tää uikutus ala taas täälläki threadissa?

Mulla mitää syytä vinkuu oo, todellakaa!

muutekki nykyää siviilielämäki on sellasel mallil, et eipä oo kovin kaikkeevittuuntunu olo, ni en tietenkää mitää teijän yöthreadii tuu pilaan, minkälaiseen sä mua muka piät.?;)

(tarkotan siviilielämäl sitä, et pääsykokeisiiluku sujuu imo iha ok, töitä on, koko kesäksi ja muutekki tuntuu löytyny suunta)

e; ny mä meen vihdoinki nukkumaa, huomeen o päivä uus, ja projektiin on lukee 10tuntii pääsykoekirjoi. Ja nii eespäi.

Nyt sitten on oma wlan ilman salausta - ainakin yön yli. Vain SSID on piilotettu. :whip:

Mike: Voi tulla pitkä tauti. Töistä on jatkuvasti porukkaa pois tämän flunssan takia. Viikko tuntuu olevan sellainen keskiarvo.

Itsellä oli viime vuoden lopulla kahden viikon versio.

Ja vähän myöhemmin sen jälkeen viikon vatsatauti. Oli kyllä yhtä juhlaa.

Oppisin jyväskylänmatkallani, ettei yli 5 tunnin bussimatkan jälkeisenä päivänä kannata mennä vetämään syväkyykkytreeniä. Perseessä järjetön kipu jo lämmittelysarjoissakin.

Treeneistä väsyneenä sain totaalisen repeämiskohtauksen Jyväskylän Aalto-alvarin punttisalilla kun siellä oli reidenojennuslaite, eli siis jalkalihaslaite jonka merkki oli DAVID.. tai ainakin kyljessä oli tarra missä luki DAVID :D

Treeneistä väsyneenä sain totaalisen repeämiskohtauksen Jyväskylän Aalto-alvarin punttisalilla kun siellä oli reidenojennuslaite, eli siis jalkalihaslaite jonka merkki oli DAVID.. tai ainakin kyljessä oli tarra missä luki DAVID :D

david on tunnetuimpia merkkejä kuntosalilaitteissa

david on tunnetuimpia merkkejä kuntosalilaitteissa

En ole ennen nähnyt :wtf: hauskuus taisi tulla siitä, että RHP:t ovat yleisesti Davideja ja jalkalihaslaitteet olivat merkkiä David..

Back
Ylös Bottom