Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnea vaan sankarille.

Mä sain boksin toimimaan, hitosti uusia kanavia:wtf:. Meen kuuntelemaan mitä Daavidille tapahtuu, joku kraaterinaama selostaa raamattua.

Voi vitun digiboksi. Pitää väkisin hommata tällainen paska eikä edes hae kanavia. Arvasin, että vituttaa ton hommaaminen heti kun roudaan sen himaan.
mun boxi haki kyllä kanavat,mutta ei saanut niitä tallennettua :rock:

Kyl tuo nyt näyttäis pelittävän. Ärsyttää vaan nuo väliaikaiset häiriöt kuvassa.

Mä myös tsemppaan huomenna Milanin puolesta. Nyt meen nuQ. Öitä.

unta

Katos perkele tasan viikko syntymäpäiviin

Vittu, äsken pistin makuulle, niin iski saakelinmoinen yskänpuuska, joka jatkui lähes ilman taukoja varmaankin kymmenen minuuttia. Sitten kun nousin seisomaan tai istuu, niin ei yskitä ollenkaan. Joku paranoidinen ilmiö?

Vittu, äsken pistin makuulle, niin iski saakelinmoinen yskänpuuska, joka jatkui lähes ilman taukoja varmaankin kymmenen minuuttia. Sitten kun nousin seisomaan tai istuu, niin ei yskitä ollenkaan. Joku paranoidinen ilmiö?

Pölyinen huone, allergiakohtaus? Joku ruiskuttanu dödöä tyynyyn? :)

Pölyinen huone, allergiakohtaus? Joku ruiskuttanu dödöä tyynyyn? :)

Pölyä kyllä löytyy nurkista. Ja siitä se luultavasti johtuikin. En vaan ymmärrä, että mistä helvetistä sitä pölyä kertyy. Vastahan minä kaksi viikkoa sitten imuroin. Pitäisi se nyt vähintään kahdeksan viikkoa siivoamatta mennä :D

Perkeleen insomnia.. kello kohta kolme ja huomena aikane herätys

Koeviikko koulusa ja töitä erääntyy hullu kasa.. Just hieno ajotus siis. "Saattaa" väsyttää päivemmällä:jahas:

Perkeleen insomnia.. kello kohta kolme ja huomena aikane herätys

Koeviikko koulusa ja töitä erääntyy hullu kasa.. Just hieno ajotus siis. "Saattaa" väsyttää päivemmällä:jahas:

ei oo helppoa ei..
samoilla silmillä pitäs aamulla lähtee ajaan hesaan heti työvuoron loputtua:(

Haukoti. Tänä yönä tuli jo kuusi tuntia nukuttua. Voisi könköillä salille parin tunnin päästä.

Back
Ylös Bottom