Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko tähän aikaan tohtisi laittaa tanssikengät jalkaan? Viinat on toki juotu ajat sitten.

Huomeanna kaduttaa kuitenkin... teit sitten miten tahansa. Eli vedä vain! :dance:

Kuuden päivän duuniputki takana, huomenna vapaa:rock: käväsin töiden jälkeen syömässä ja leffassa hyvässä seurassa:D

Huomeanna kaduttaa kuitenkin... teit sitten miten tahansa. Eli vedä vain! :dance:

WTF ei mun tanssikoreografiasta ole koskaan tullut sanomista.. pari kertaa joutunut korvaamaan pöydän, parketin ja siivoojien sunnuntailisät mutta muuten on mennyt hyvin.

Oi voi.. kattelin viime vuoden spagettimaljan koosteen ensinmäistä kertaa nyt vasta.. vituttaa vieläkin.. tamperelaiset on perseestä :dance:
Sä kun tunnut seuraavan tota vaahteraliigaa niin osaatko sanoa mikä on koko liigan yleisökeskiarvo noin suunnilleen?

Voi paska, ei päästänyt ovimies sisään ku oli k24 baari :( höh en päässyt tanssimaan. no täytyy pistää musat soimaan ja tanssia täällä :D

Voi paska, ei päästänyt ovimies sisään ku oli k24 baari :( höh en päässyt tanssimaan. no täytyy pistää musat soimaan ja tanssia täällä :D

Se on tietysti aikalailla pokesta kiinni, mutta kyl mä oon 18 vuotiaana paperit näytettyä päässy K-22 paikkaan...

Nojoo niinhän se on pokesta kiinni, tosin en jaksanut alkaa ees hirveästi vänkään vastaan, kun piti vaan mennä kaverii moikkaa sinne. Saipas hän sitten tulla pihalle hytisemään :)

Back
Ylös Bottom