Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Good2520Nightjh.jpg

jooh paikallinen meni sit just kiinni nenän eestä, no mikäs nyt eteen rupeen vetämään shottia tuosta saatanan absintista vaikka polttaa niin perkeleesti sisuksissa joka shotin jälkeen :D

soittaako taksi vai eikösoittaa

Spämmäätkö jonkun hoidon luona?

no enku kaverilla jolla ei tällähetkellä ole tasan yhtään vapaata nukkumapaikkaa enkä ole tarpeeksi kännissä nukahtaakseni lattialle tai pesukoneen päälle.. vielä..

Nojoo :D Itselläni on sellainen tekstitiedosto, jossa on paljon linkkejä muistissa. Sivut menevät kirjainmerkkeihin. Kätevä kaivaa sieltä :)

Mullakin oli yksi linkki kirjainmerkeissä, sivustolle missä näytettiin miten palleja ja penistä vääntämällä saa kyrvän näyttämään hampurilaiselle tai Loch Ness-hirviölle ja miksikä vielä. Se oli tosi hyödyllinen sivusto. :D
Mutta poistin sen kun kaverit kyllästyi katselemaan hampparikyrpiä. Mun on oikeastaan ikävä niitä kuvia! Pitääkin mennä etsimään se linkki taas

Mullakin oli yksi linkki kirjainmerkeissä, sivustolle missä näytettiin miten palleja ja penistä vääntämällä saa kyrvän näyttämään hampurilaiselle tai Loch Ness-hirviölle ja miksikä vielä. Se oli tosi hyödyllinen sivusto. :D
Mutta poistin sen kun kaverit kyllästyi katselemaan hampparikyrpiä. Mun on oikeastaan ikävä niitä kuvia! Pitääkin mennä etsimään se linkki taas

Kaverit kyllästyivät? Esittelitkö joka kerta kavereille kuvia hampparikyrvistä kun he tulivat kylään? Mäkin taidan tietää noi äijät, jotain ausseja viittojen kanssa.

Kaverit kyllästyivät? Esittelitkö joka kerta kavereille kuvia hampparikyrvistä kun he tulivat kylään? Mäkin taidan tietää noi äijät, jotain ausseja viittojen kanssa.

Oo, ehkä sä tiedät mistä löytäisin taas ne mukavat kikkelikuvat :D ei ole helppoa löytää. Poikaystävä ei tainnut arvostaa kun näyttelin niitä kuvia ja ehdottelin sekavia, niin poistin linkin. Kyllä kaveritkin saivat osuutensa lähettämistäni hienoista linkeistä. Musta idea vaan oli kerrassaan mahtava. Hehe. Ehkä olen yksin mielipiteeni kanssa.

Oo, ehkä sä tiedät mistä löytäisin taas ne mukavat kikkelikuvat :D ei ole helppoa löytää. Poikaystävä ei tainnut arvostaa kun näyttelin niitä kuvia ja ehdottelin sekavia, niin poistin linkin. Kyllä kaveritkin saivat osuutensa lähettämistäni hienoista linkeistä. Musta idea vaan oli kerrassaan mahtava. Hehe. Ehkä olen yksin mielipiteeni kanssa.

Sori, mun linkeistä ei löydy kikkelikuvia.:(

Hain kuitenkin sulle sen linkin:
http://www.puppetryofthepenis.com/

Ne olikin Uudesta Seelannista.

edit-ei tuolla ole edes mitään kuvia, sorge.

Sori, mun linkeistä ei löydy kikkelikuvia.:(

Hain kuitenkin sulle sen linkin:
http://www.puppetryofthepenis.com/

Ne olikin Uudesta Seelannista.

Kiitos! Hahah!! Ei vitsi, mä en tiennyt että noilla on ihan show! Mä menin heti katsomaan noiden Tour Datesejä, mutta on sivu maassa! Ihan must see :D mä en vaan tiedä saanko mä ketään lähtemään mukaan tohon :lol2:

Kiitos! Hahah!! Ei vitsi, mä en tiennyt että noilla on ihan show! Mä menin heti katsomaan noiden Tour Datesejä, mutta on sivu maassa! Ihan must see :D mä en vaan tiedä saanko mä ketään lähtemään mukaan tohon :lol2:

Yrität vielä puhua nätisti poikaystävälle, että kokeilis treenata noita liikkeitä. Ei kato tarvis ostaa kalliita lippuja.

Back
Ylös Bottom