Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois lähtee unille...

Tänään vituttaa kaikki.. Kosminen yksinäisyys ja eksistentiaalinen angsti valtaavat herkän mieleni.

Kuulostaa piristävältä.

Missäs tuo Dymond nykyään luuraa kun ei ole näkynyt?

Tonni täyteen Preijeriltä:wtf: Siinä saa spämmätä. Ja valvoa.

No muut tulevat näköjään ihan perässä.

Tulpa eksyttyy katsomaan ihan helvetillisen järkyttävä dokumentti amerikkalaisesta jannusta nimeltä Jim Jones. Jätkä muutti 1000 seuraajan kanssa guyaynaan (=miten ever kirjotetaakaan, etelä-amerikassa) ja tappo sitte 909 lahkolaista ja 5 siviiliä. Kauheesti videoo ja ääntä siitä ku se ol tappamassa 900 ihmistä.

ahistaa tollaset saatana.

Vittu, en saa unta! Saatanan vitun yövuorot, tapan sen joka ne on keksinyt!!! Aina valvomisten jälkeen mun unirytmi on ihan vituillaan. Ja olen muutenki ihan kujalla. Saatana, pian vaadin työpaikkalääkäriltä supervahvoja norsuntappo-pampameja tai todistuksen siitä että olen liian hullu tekemään yötöitä. Valvomis "vapailla" uni tulee aikaisintaan neljältä aamuyöstä, eikä kuitenkaan viiti nukkua kovin pitkälle päivään tai jää unirytmi "kääntämättä"... helvetin jeesuksen perkele.

heh,sama rahikaisella,viime yönä tuli oltua töissä,nyt ei hirveesti nukuta :)

ei haittaa kovin paljoa tosin,perjantaina iltavuoro ja sitten taas pari yövuoroa :rock:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HtDhzfAep9E&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HtDhzfAep9E&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Ihana herätä taas siihen, että korva on lukossa.
Viides viikko putkeen, ei lääkäreiden mitään tarvi tehä jos ne ei osaa!
Jes ja se siitä salitreenistä.

Huomenta, huomenta.. tahtois vielä:zzzz:

Yötä saatana!

Jeeeeeeeeeee! Toivottavasti ainaki kolme viidestä on runotehtäviä :jahas:

Back
Ylös Bottom