Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan jees kunhan ei tarvi enää toista kertaa mennä. Isän kanssa oltiin, mää tunnistin yhden biisin ja isi nyt oli vanaha fani.

Ihan jees kunhan ei tarvi enää toista kertaa mennä. Isän kanssa oltiin, mää tunnistin yhden biisin ja isi nyt oli vanaha fani.

Mä en menis ees ensimmäistäkään kertaa! :D

kaipa se on menetettävä yötredineitsyys ... ois kiva mennä nukkuu mut pitäs pakata ku huomenna ois muutto ja 10 pitäs ruveta kamoja roudamaa ... mitä hittoa mä teen täällä :eek:

hhm oon tanaan surffannu netissa, aamu klo 10.00 alkaen. oon kylla kayny vessassa ja syony pitsaa.
mita muuta ? makaan polvi kipeena sohvalla. teen varmaan samaa viela 2 - 3 paivaa. sitten pitas paasta sairaalaan vaimo synnyttaa.
jaa oon myos juonu kaljaa. ihan ok ei tassa siis mitaan :)

Miksei (kansan)taloustieteessä haluta käsitellä metodologisia ja/tai epistemologisia kysymyksiä? Miksi kansantaloustiede yrittää mitata asioita tavalla, jotka eivät ole mahdollisia? Ts. yksittäisen henkilön intresseistä ei voida yksinkertaisesti johtaa millään loogisella tavalla koko yhteiskunnan intressejä, mutta kaikesta huolimatta kansantaloustieteessä tehdään näin? Miksi vitussa? Eihän tuota voi kutsua tieteeksi lainkaan, jos peruslähtökohdat ovat noin päin persettä? Miksi näitä ei yritetä korjata / hylätä koko benthamilaista hyötyajattelua, joka on osoitettu jo 1800-luvulla taloustieteen mallina toimimattomaksi? Miksimiksimiksi!

heh taala ranskassa tulee just teeveesta. Ranskan peruskoulutuksen ongelmista. Ne vertaa sita suomen systeemiin ja ne on kaikki sita mielta etta suomen systeemi on paljon huonommin organisoitu, ja silti tulokset on paljon parempia.

Mun ranskalainen vaimo on tossa vieressa ihan paskana, kun oon tahan mennessa pystyny antamaan kaksi selitysta:
yksi suomalainen vastaa kahta raskalaista.
Ja sitten... tuossa alkuillasta en kanniltani muistanut miten new york kirjoitetaan, ja tasta vaimo sitten on mua yrittany grillata. Nyt sitten viela selitin etta olin suomen koulussa aivan paska, mutta taala ranskassa olen selvasti keskiarvoa ylempana. Tastahan puhutaan jo teeveessakin.

joo - o vaimo lahti nukkumaan. se on kuulkaas niin etta aivan sama mista maasta nama naiset, niin huumorintaju jumittaa :)

blaa meen paiskomaan gh3

Tulin illalla töistä kotiin ja emäntä oli hyvällä tuulella. Oli ottanut pari bisseäkin. Puhuttiin vihjaillen siitä että seksiäkin olisi kiva harjoitella kunhan muksut nukkuvat. No muksujen nukahdettua yritin tehdä aloitetta niin pzkan marjat, ei kelvannutkaan. Nyt sitten emäntä nukkuu ja minä vetelen bisseä. En tiedä helpottaako vitutus tällä, mutta ainakin olo muuttuu keveämmäksi. Ehkä tämän sietää paremmin näin.

joo nyt taa on vahan tallasta odottelua. vahan silleen pelottaa/jannittaa
I'am jos profiilin ika on oikein asennekkin on ihan oikein. oota 10v. heh niin se vaan menee

joo nyt taa on vahan tallasta odottelua. vahan silleen pelottaa/jannittaa
I'am jos profiilin ika on oikein asennekkin on ihan oikein. oota 10v. heh niin se vaan menee

voi olla joo että sitä joskus vanhuudenhöperönä sitten saattaa sen muksun pyöräyttää ;)

Kirjotakko esa67 jollain ulkomaalaisella näppiksellä? Vaikealukuista tuo teksti ilman Ä-kirjainta

Ai, se oli minulle. :D Kiitos kiitos myötätunnosta.

Jos se yhtään helpottaa jännitystä, seksi/läheisyys/muuhauska ei todellakaan ole niin vaikeaa lasten syntymän jälkeenkään kuin jotkut antavat ymmärtää. Meilläkin seksi on normaalisti ihan viriiliä ja yleistä touhua, tänään vaan olin sitä pitkien työvuorojeni jälkeen ja paljon vihjailevien puheiden jälkeen odotellut jotta tulin pettyneeksi, mutta en minä oikeasti voi olla pettynyt siihen että joka päivä sitä saa melkein enemmän kuin mihin pystyisi. Tänään vain jäi vajaaksi.

Muista kun muksu syntyy, että emäntä on väsynyt arkitouhuista, mikä tarkoitaa sitä että hieman enempi sytyttelyä pitkin päivää ja esitouhuja muksun nukahdettua, niin taas on vauhti päällä. Ei se seksi minnekään katoa ellei sen anna kadota (tunnen kyllä tapauksia joissa lapsen syntymä oli kuolinisku seksille, siksi tätä nyt puhun ääneen).

joo en tosta seksista oo nyt niin kauheesti huolissani. ollaan oltu kimpassa joku 7 vuotta, joten tassa on jo se kanivaihe ohitettu jonkin aikaa sitten.

Back
Ylös Bottom