Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Määki oon tähän aikaan vielä hereillä :wtf

Taijanki korjata asian hetimiten; öitä!

hereillä :rock:

Hullut naapurit poraa seinää, jos näkyy poranterä tällä puolella niin vasara heilahtaa :curs:

Päivällä kyykkäilyä, aahh nyt on vinha olo koivissa :evil::D

mulla oli kans viikolla reidet ihan jumissa. Tein kunnolla syväkyykkyä pitkään aikaan ja venyttelin vähän huonosti illalla. Ei ollut kiva kävellä seuraavina päivinä, kun jalat lähti kerran altakin :D

Pitänee raahautua hetkes venyttelee tästä, hyvä kun muistutit :D

Ottaa pannuun kun rakkaat salihousut unohtu salille :itku:

auttakoon armias jos joku ne ryöstää tahi turmelee :curs:

huomenna heti herättyään pitää mennä ettii niitä ja samalla jos kävis jotain puuhailee salin puolella :D:whip:

Vakionaama paikalla jälleen. Ilokseni huomasin, että juoksukunto on huomattavasti parantunut kolmessa viikossa. Nyt pystyin juoksemaan 45min. ilman suurempia ongelmia.:) Tammikuun alkupuolella piti jo vartin jälkeen pysähtyä henkeä vetämään pidemmäksikin aikaa.

Joo kannattaa kyllä venytellä! :D

Mulla kans huomenna salille meno. Onneks se auke vasta 12 niin ei voi aikasemmin ainakaan mennä.

Voi ärrinpurrin. Alakerrassa oli bileet ja lähtivät vasta nyt kaupungille. Taisivat pelata jotain pleikalla tms. kun aina tasasin väliajoin kuului "UIJJUI!! Nättii!" tai vaihtoehtoisesti "EIJ VITTUUUURGH!!!" :jahas:
Huomenna pitäis olla seitsemältä duunissa... Ehkä pitää mennä koittamaan nukkumista, niin jaksaa sitten illalla purkaa tunteet treeneissä. Yööt!

Back
Ylös Bottom