Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

" 35. GIANT SKEWER 29.90
Amarillon viskiöljyllä siveltyä naudan sisäfileetä ja karitsan paahtopaistia vartaassa. Lisänä idahoperunoita, grillattua maissia, pekonipapuja, friteerattuja sipulirenkaita, rojokastiketta ja makeantulista valkosipulitahnaa."

Amarillo :love:

Olisin ollut niin valmis lähteen tänään juopotteleen mut kaverin muija ei päästänyt sitä messiin... :rolleyes:

Eikö tota NHL:n All-stars- matsia tule muka mistään netistä:curs:

Mihin käyttäisitte 128€? Alkoholi is not an option.

Auton sisälämmittimeen ja pariin laskuun... Tai hierontoihin. Koko summalla hierontaa niin monta kertaa kuin mihin se riittää. Paitti ensin se sisälämppäri, muuten en voi ajaa tuolla autolla ennen pakkasten loppumista.

Vois vaihtaa ton avatarin joskus...

Mihin käyttäisitte 128€? Alkoholi is not an option.
Tässä 128 euron ostos. edit... Tarkemmin ajatellen en kyllä ostais.
Oon tuntenu 4v, minä soitin ja hän laitto viestejä. Joskus ollu jotakin, mutta ei ottanu homma oikein tuulta siipien alle... Paha sanoa mitään, kaks rautaa tulessa... Tahtoo olla jonkin sortin päivähaaveilija, joka ihastuessaan/rakastuessaan ei halua nähdä toisessa mitään pahaa, vaikka kuinka kusipää toinen olisikin. Ihan mukava ja nätti tyttö...
Eli siis tää tyttö on päivähaaveilija? Ja sä oot kusipää? Vai mitä tarkoitat? Tuo monta rautaa tulessa on aika paha, varsinkin jos hommat menee pitemmälle.. Paitsi että omatunto soimaa, myös käytännön järjestelyt on välillä aika vaikeita, vaikka tytöt tietäiskin toisistaan.

Ja joo Janpa, uutta avataria kehiin vaan, mäkin joskus muinoin luulin muutaman sekunnin ajan että oot tyttö.

Eli siis tää tyttö on päivähaaveilija? Ja sä oot kusipää? Vai mitä tarkoitat? Tuo monta rautaa tulessa on aika paha, varsinkin jos hommat menee pitemmälle.. Paitsi että omatunto soimaa, myös käytännön järjestelyt on välillä aika vaikeita, vaikka tytöt tietäiskin toisistaan.

Ja joo Janpa, uutta avataria kehiin vaan, mäkin joskus muinoin luulin muutaman sekunnin ajan että oot tyttö.

Ei tiedä toisistaan, siitä olen varma. Katotaan miten homma lähtee wörkkimään ton toisen kanssa.

Joo, eihän noi avatarin seksikkäät kurvit enään ole mulla tallessa, joten aletaan uutta ettimään...

Pakkishuppari, N-slarbaa pönttö ja loput vaikka pitkävetoon.

Miniässä-arpoja koko rahalla, pitäs nyt jostakin loheta edes pikku voitto:hyvä:

Kumman? Sen huomisen tytön vai? Tsemppiä tapaamiseen, yrititpä saada hommaa toimimaan kumman kanssa vaan :thumbs:

Siis sen kanssa, jonka kanssa en jutellu sillon puhelimessa:D

toivottavast tytöt ei lue pakkista senkin playeri:D

koht nukkumaan että jaksaa aamulla taas päntätä, 8 h 30 minuuttia meni tänää kirjojen parissa:D

Mikähän siinä on että 75% kerroista kun postaan niin postini on sen sivun viimeinen :O

e. ei helvetti siis tarkoitan että se oikeasti on viimeinen, seuraava jamppa kun postaa niin menee eri sivulle

e2. woah, nyt ei käy niin.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hs_FLyOX9p4&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hs_FLyOX9p4&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

hiiits frooom the booong.....
Vittukun sisäll polttaa niin haisee viikon ja ulkona on kylmä

prayer :D lol;)

Indica, miltä näytät kun sua luullaan saksalaiseks? Linkitä :kuvia: jos jaksat/viitsit/uskallat, koska mua kiinnostaa. Mun mielestä saksalainen vois ihan hyvin mennä suomalaisesta tai päinvastoin.

edit: Et taida olla VIP eli et voi laittaa privaviestejä?

Back
Ylös Bottom