Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos olit marraskuussa Nurmeksessa vetämässä JV-kurssia. Minä olin se tyyppi, joka teppuroi eniten käsirautojen kanssa.:D Tuli tässä mieleen yksi juttu, mitä en muistanut kurssilla ollessa kysyä: eikös "diiliin" sisältynyt V.I.P oikeudet pakkotoiston foorumille vuodeksi? No, ehkä kolme kuukautta myöhässä alan näitä itkemään.

EDIT: Komea oot kyllä :D

Jos olit marraskuussa Nurmeksessa vetämässä JV-kurssia. Minä olin se tyyppi, joka teppuroi eniten käsirautojen kanssa.:D Tuli tässä mieleen yksi juttu, mitä en muistanut kurssilla ollessa kysyä: eikös "diiliin" sisältynyt V.I.P oikeudet pakkotoiston foorumille vuodeksi? No, ehkä kolme kuukautta myöhässä alan näitä itkemään.

Sama jätkä!

Niinhän olen tainnut mennä lupaamaan. Pitäähän ne vipit kustantaa. Yritän huomenna muistaa, mutta jos en muista niin muistuta! Miljoona asiaa päällekkäin ja osa tuppaa välillä unohtumaan!

ps. Edelleen olet koulutettavistani ensimmäinen, joka on onnistunut raudoilla kyseiseen temppuun. :thumbs:

Kaitpa sekin saavutus on... :david: laitan tuon CV:hen, kun haen seuraavan kerran johonkin työpaikkaan.

Laitoin raudat väärin päin. Eli takalukot jäi vastakkain.:hyvä: Hieman hankala oli aukaista. Pitänee hankkia sellaiset raudat, jossa on takalukot kummallakin puolella. Eihän siinä mitään, jos olisi kunnon väännössä edes tuo moka tapahtunut, mutta kun ei todellakaan ollut sellaisesta kyse:nolo:

ps. Edelleen olet koulutettavistani ensimmäinen, joka on onnistunut raudoilla kyseiseen temppuun. :thumbs:

Välillä noilla kursseilla sattuu ja tapahtuu asioita, joita ei IKINÄ kuvittelis tapahtuvan. Paras, tai PAHIN mitä itselle on sattuna, on sellanen tilanne missä mä vastasin asekoulutuksen ajan patruunoista. Laskin aina määrät ja katsoin et jengi lipasti ne. Noh, sitten tää Ruotsalainen (ei alk.per.) rupes lipastaan, ja se laitto joka toisen kudin värin päin sinne lippaaseen! Siis luoti osoitti taaksepäin. Vaikka tunnin teemana tais olla myös taaksepäin liikkuminen, niin se kai ajatteli et "turha sitä on kääntyä, tästähän ne kudit lähtee suoraan taaksepäin." Olin vähän et WTF!?! Ennen kun tajusin puuttua asiaan.

Jatkossa mä lipastin.. :D :hyper::hyper::hyper:

Laitoin raudat väärin päin. Eli takalukot jäi vastakkain.:hyvä: Hieman hankala oli aukaista. Pitänee hankkia sellaiset raudat, jossa on takalukot kummallakin puolella. Eihän siinä mitään, jos olisi kunnon väännössä edes tuo moka tapahtunut, mutta kun ei todellakaan ollut sellaisesta kyse:nolo:

Olitkos sinä sitten vielä eri henkilö? Koska joku raudoitti itsensä, kun harjoiteltiin rautojen laittamista toiselle. Sitä ei ole vielä koskaan muulloin sattunut.:)

Olitkos sinä sitten vielä eri henkilö? Koska joku raudoitti itsensä, kun harjoiteltiin rautojen laittamista toiselle. Sitä ei ole vielä koskaan muulloin sattunut.:)

Nyyh... enkö ollutkaan uniikki tapaus?:D Toisaalta ihan mukava kuulla, että joku on ollut vielä enemmän :david:

Nurmeksessa näköjään sattuu ja tapahtuu... :hyper:

Moro Purtsi!

Heh.. Kyllä noista koulutuksista aina jotain hauskaa jää mieleen. Kaasusumutinkoulutuksissa tapahtuu ehkä vielä enemmän, kun tehdään enemmän sovellettuja harjoituksia. Mut nyt loppuu tää kukkuminen ja nukkumaan! Hyvää yötä pallerot!

Oon katsonut kohta putkeen jotain 10 Copsia, onko tuo jotenkin rasistinen ohjelma, vai ovatko mustaihoiset keskimääräistä ääliömpää porukkaa? On meinaan aika tummaihoisvoittoinen tuo rikollisjoukkio, vasta yksi valkoihoinen idiootti tehnyt jotain ja sekin oli ihan saatanan tollo. Skoude kysyy "Onko sulla mitään mukana mitä ei pitäisi?" niin tämä vitun kasetti ojentaa käden "joo" ja antaa crackia. Voi elämä! Noi lakut sentään yrittää kusettaa, tää valkuainen on yhtä tyhmä kuin noi kaikki neekerin pusut yhteensä.

lakut ne yöllä rosvoilemaan lähtee!

Ehkä se on osaltaan sitäkin että se kansanryhmä elää kurjuudessa ja eivät sitten muuta keksi kuin lähteä magnum kourassa kioskille rötöstelemään :D

Liiman ja muun imppaajat ne vasta neropatteja on, vielä kun motoriset toiminnot hidastuu ameeban tasolle niin onhan se huvittavan näköistä kun karkuun koittaa rollaattorimummon vauhdilla kuolaposkilla valuten :hyvä:

Back
Ylös Bottom