Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ...ainakin loman ajan.

Kävin hakeen Troija kebabista itelle ja muijalle kebabit, ranskalaisilla ja riisillä. Oon kuullut että toi on hyväkin paikka ja oli aivan saatanallinen pettymys. Ihan kuiva paska ja sai maksaa 8,20 per annos. Vai olikohan se 7.80... Ainoa plussa oli annoksien nopea valmistus!

No kokemushan se tuokin on, vaan en enää jalallanikaan astu lähelle tota paikkaa! :D

Tämä siis oulussa.

.

Kävin hakeen Troija kebabista itelle ja muijalle kebabit, ranskalaisilla ja riisillä. Oon kuullut että toi on hyväkin paikka ja oli aivan saatanallinen pettymys. Ihan kuiva paska ja sai maksaa 8,20 per annos. Vai olikohan se 7.80... Ainoa plussa oli annoksien nopea valmistus!

No kokemushan se tuokin on, vaan en enää jalallanikaan astu lähelle tota paikkaa! :D

Tämä siis oulussa.

"aziz, holmo hakee taas kebash, migro paalle!"

:)

Jos kävisin kusen pönttöön lorauttamassa, pääsisinköhän pälkähästä? Kas, siinä vasta pulma...

Jos kävisin kusen pönttöön lorauttamassa, pääsisinköhän pälkähästä? Kas, siinä vasta pulma...
A) Kohtaan vastaan, että en tiedä ja B) Kohtaan, että Pariisissa.:dance:

Mulla on niin vittumaiset naapurit, et ihan piruuttani kusen saatanallisella voimalla suoraan veteen, et varmasti kaikki naapurit heräis. Tänäki aamuna naapuri alko iskuporalla laitteleen seiniä siinä 8.00 aikoihin. Ei voi enää vittumaisempaan ääneen herätä ja viimest vapaapäivät vielä.

taidanpa mennä heittään kuset pönttöön!:evil:

ei väsytä ei. justiinsa sain syötyä iltapalan. 6.45 taas töihin, ei jää paljoo aikaa nukkua.

ps.bridget jones elämä jatkuu tuli illalla kolmoselta ja eka kertaa katoin alusta loppuun ihan lumoutuneena. :haart:

Back
Ylös Bottom