Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan hiljaisin yö koko Yö-Threadin lyhyessä historiassa? Ei yhtään viestiä yli tuntiin. Kärvistelen tässä nikotiinintuskissani. Nyt on menossa sellainen "tupakkitauon aika" hetki. Uutena vuonna lupasin aloittaa lakon, mutta se kesti huikeat 16 tuntia.:jahas: Siitä sisuntuunena otan nyt uuden yrityksen. Aktiivista tupakointia on nyt takana puoli vuotta. Ymmärrän, että lopettaminen tulee kuukausi kuukaudelta ja vuosi vuodelta vaikeammaksi. Nytkin tekee kessua mieli niin perkeleesti, että parin vuoden päästä pitäisi varmaan ostaa apteekista kaikki nikotiinilaastarit ja purukumit, että tsänssit lopettamiseen olisivat todelliset.

Viikonloppuna on sitten muutto edessä ja maanantaina alkaa koulu. Tulevaa asuntoani en ole vielä nähnyt, sillä välimatkaa on 500km. Piti vain tyytyä opiskelija-asuntolaan. Toivottavasti kämppis ei ole mikään :david: no, jos ensimmäisen puoli vuotta kituuttaa siellä ja vuokraisi sitten jonkun homeisen yksiön vain itselleen. Tämä onkin viimeinen yö, jolloin on mahdollista valvoa aamuun asti. Kaikki irti siitä! (ilman kessutaukoja)

No onnee yritykselles:worship:

Itse olen lukemattomia kertoja yrittänyt lopettaa. Mutta mutta on aina mutta. Vaatii kyllä tahdonvoimaa.

Nousukkaalle kiitokset kannustuksesta! :thumbs:

Ei vaan tule uni silmään. Äsken kävin sängyssä puolitoista tuntia pyörimässä. No, nukuin tänään (siis eilen) klo kahteen iltapäivälle. Se selittää aika paljon. Herätä pitää 3 1/2 tunnin päästä, joten sama kai tämä on putkeen vetää. Kokemuksesta vaan tiedän, että 5.30-6.00 iskee se kauhea väsymys päälle. Nikotiininpiru sentään on hieman hellittänyt otettaan, vaikka koko ajan on sellainen fiilis, etten tarjotusta tupakasta pystyisi kieltäytymään.:(.. onneksi kukaan ei ole täällä tarjoamassa.

Vois kyllä tuolla uudella paikkakunnalla aloitella saliharrastuksen uudelleen. Sen verran oli heikkoa salilla käynti koko viime vuoden, ettei sitä enää edes harrastukseksi voi kutsua. Jostain pitäisi saada motivaatio treenamiseen ja itsensä kuosissa pitämiseen takaisin... jos menisi vaikka youtubeen katsomaan Rocky-elokuvien klippejä!

Nousukkaalle kiitokset kannustuksesta! :thumbs:

Ei vaan tule uni silmään. Äsken kävin sängyssä puolitoista tuntia pyörimässä. No, nukuin tänään (siis eilen) klo kahteen iltapäivälle. Se selittää aika paljon. Herätä pitää 3 1/2 tunnin päästä, joten sama kai tämä on putkeen vetää. Kokemuksesta vaan tiedän, että 5.30-6.00 iskee se kauhea väsymys päälle. Nikotiininpiru sentään on hieman hellittänyt otettaan, vaikka koko ajan on sellainen fiilis, etten tarjotusta tupakasta pystyisi kieltäytymään.:(.. onneksi kukaan ei ole täällä tarjoamassa.

Vois kyllä tuolla uudella paikkakunnalla aloitella saliharrastuksen uudelleen. Sen verran oli heikkoa salilla käynti koko viime vuoden, ettei sitä enää edes harrastukseksi voi kutsua. Jostain pitäisi saada motivaatio treenamiseen ja itsensä kuosissa pitämiseen takaisin... jos menisi vaikka youtubeen katsomaan Rocky-elokuvien klippejä!

Joo ei paljon itteekä nukuta syy löytyy tuolta seksi/ parisuhde puolelta käy kahtomassa sänkypainista. Elämä on ihan perseestä välillä, mutta nyt on semmonen olo, että se on perseestä AINA! :(

Joo ei paljon itteekä nukuta syy löytyy tuolta seksi/ parisuhde puolelta käy kahtomassa sänkypainista. Elämä on ihan perseestä välillä, mutta nyt on semmonen olo, että se on perseestä AINA!

Noh, noh. (taputtaa isällisesti selkään)

Sitä sattuu. Eiköhän noita ihanaisia horoja vielä sinunkin kohdalle satu. Ja sitäpaitsi, jos rakkaus on yksipuolista niin se ei tule koskaan toimimaan. Ei millään pahalla, mutta aika herkästi näytät yöunesi menettävän.

Mutta helvettiäkö minä sinua neuvon?? Itse olen 2-kymppinen ja minulla ei ole mitään empiiristä tietoa noista, ah niin ihanaisista olioista, joita myös toisinaan tytöiksi kutsutaan.

Noh, noh. (taputtaa isällisesti selkään)

Sitä sattuu. Eiköhän noita ihanaisia horoja vielä sinunkin kohdalle satu. Ja sitäpaitsi, jos rakkaus on yksipuolista niin se ei tule koskaan toimimaan. Ei millään pahalla, mutta aika herkästi näytät yöunesi menettävän.

Mutta helvettiäkö minä sinua neuvon?? Itse olen 2-kymppinen ja minulla ei ole mitään empiiristä tietoa noista, ah niin ihanaisista olioista, joita myös toisinaan tytöiksi kutsutaan.

Mut silti! Kiitos taputuksesta.:(

SaatanaPerkeleVittuHelvettiPaska!!!

Mulla on ollut koko yön migreeni enkä saa nukuttua ja multa on täsmälääkkeet loppu. Jo kplmas kerta tällä viikolla :( En ehtinyt hakea uusia lääkkeitä, kun mulla meni överiksi töissä enkä viitsinyt lähteä matkustamaan niiden takia maailman ääriin. Ois pitänyt. Kolmen tunnin kuluttua pitäis olla skarppina töissä, kun mun pitää hoitaa yksi kiireellinen juttu eikä periaatteessa kukaan muu voi hoitaa sitä. Kuolema taittaa kuitata univelat, joita nyt on jo kertynyt tälle viikolle. Saatana.

SaatanaPerkeleVittuHelvettiPaska!!!

Mulla on ollut koko yön migreeni enkä saa nukuttua ja multa on täsmälääkkeet loppu. Jo kplmas kerta tällä viikolla :( En ehtinyt hakea uusia lääkkeitä, kun mulla meni överiksi töissä enkä viitsinyt lähteä matkustamaan niiden takia maailman ääriin. Ois pitänyt. Kolmen tunnin kuluttua pitäis olla skarppina töissä, kun mun pitää hoitaa yksi kiireellinen juttu eikä periaatteessa kukaan muu voi hoitaa sitä. Kuolema taittaa kuitata univelat, joita nyt on jo kertynyt tälle viikolle. Saatana.

Hehee kohtalotoveri. Mulla tosin on vaan pirun kylmä, ehkä joku kuumeenpoikanen... pari päivää ollaan kiduttu töissä, mutta nyt otin jotain paperia vaan himaan ja teen täällä mitä voin enkä mene minnekään kun tässäkin palelee.

E: Heii Hesari tuli! Meen vielä hetkeksi sänkyyn lukemaan NYT-liitteen, ei ole kiire mihinkään :)

Mä meen työntämään sormet kurkkuun ja yritän oksentaa. Toi oksentaminen kun aina välillä helpottaa tätä päänsärkyä. Yleensä tosi kovassa migreenissä se tulee yleensä ihan itsekseen, mutta nyt ei. Ja voishan sen Hesarin yrittää lukea.

P.S. En ole bulimikko ;)

Mä nyt olen muuten vain uneton, taisin 2tuntia nukkua tuossa yöllä ja nyt ei väsytä yhtään. Tuttuja oireita, pitäisiköhän huomenna varmuuden vuoksi käydä tennareita apteekista.

Pakko kirjoittaa tänne nyt kun kerran voi :D Duunin seittemäksi ja unta takana 0h. Tämä on tosin ihan tarkoituksella, kun tiedän että jos menisin nukkumaan, en heräisi töihin.

Meni tossa uutena vuotena unirytmi niin perseelleen, että viideltä nukkumaan ja kolmelta ylös pari päivää. Päätin sitten korjata asian niin, että on yhden yön nukkumatta :D ainakin saan pe iltana unta.

Meni tossa uutena vuotena unirytmi niin perseelleen, että viideltä nukkumaan ja kolmelta ylös pari päivää. Päätin sitten korjata asian niin, että on yhden yön nukkumatta :D ainakin saan pe iltana unta.
Itse valvoin tiistai-keskiviikko yön, 31h valveilla olon jälkeen nukuin 13h... ja taas olen perkele samassa tilanteessa, että täytyy yö valvoa, muuten menee aivan vituiksi.:curs:

Toisaalta tilasin Maken Supermass: The Return- dvd:n. En tosin tiedä "voitinko" mutta kuitennii.

^^

Toi vois olla aika ikävää. Siis jatkuva unettomuus. Kyllä sevarmaan käy pään päälle pidemmällä aikavälillä. Ilmeisesti olet kokeillut jo kaikki poppaskonstit?

Niin no, kohtahan toi herästyskellokin soi... Yritin googlettaa noita apteekkien aukioloaikoja, mutta ei taida ennen kasia olla auki mitään muuta apteekkia Helsingissä kuin Nordenskiöldinkadun ja Manskun risteyksessä oleva apteekki? Ja ehkä Manskun/Kaivopihan apteekki? Kumpikaan ei vaan osu työmatkan varrelle. Pitänee lähteä töistä käymään jossain sivuapteekissa kasin jälkeen. Ja noi migreenilääkkeetkin maksavat ihan liikaa.

Yöllä kaikki mörkökummajaiset ovat täällä. Normi-jätkät ja kunnon jampat ovat kaikki nukkumassa. Tämä on omalla tavallaan ihastuttavan perverssi ja "out of the box" -ketju. Vedän tästä päätelmän että kaikki täällä ovat perverssejä ja ulkona laatikosta. Mä ainakin.

Back
Ylös Bottom