Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aah mansikka yöproteinia, parhautta :kuola: Houkuttelee enemmän kuin tänä päivänä lahjaks saama viskipullo. :wtf:

Nakkelin juuri naamaan pari säästynyttä kebakkoa med kinkkusalaatti ja leipää. Nyt sitten raejuuston kimppuun. Pihdataan sitten kiristelykauvella.

Mitä, menikö kaikki jo nukkuun? :( Just sillon, kun ois tarvinnu niitä Miken musavehkeitä lainaan.. Naapuri kuuntelee kolmatta yötä putkeen jotain Mambaa:hyper: `Yö linja-autossa, yksi väsynyt matkustajaaaaaa... ` Onhan se toisaalta kiva, kun ei tarvii omia stereoita kuluttaa, mut musaa vois vaihtaa.

Jahas aika rauhallista täällä, pitää itsekkin 2aikoihin mennä nukkumaan. Aamulla ois lääkäri joka taas aika varmasti valittaa korkeesta verenpaineesta. :curs:

`Yö linja-autossa, yksi väsynyt matkustajaaaaaa... `

Ei Ei Ei! Prkle!! Nyt mamba alko soida taas päässä, kesällä olin kaupassa hommissa niin olin viittä vaille valmis hullujen huoneelle. Sen verran tarpeeks sain tuosta musiikista, varmaan 100 krt sama kipale soi.. Here we go again! :itku:

Ei Ei Ei! Prkle!! Nyt mamba alko soida taas päässä, kesällä olin kaupassa hommissa niin olin viittä vaille valmis hullujen huoneelle. Sen verran tarpeeks sain tuosta musiikista, varmaan 100 krt sama kipale soi.. Here we go again! :itku:

Tiedän, tarttuva kappale. Toivottavasti sun verenpaine ei nyt nouse liian korkeeks.

Seuraava biisi tällä hetkellä: ´R-A-K-A-S kuljin kylältä kotiin päin talonpojan mä tiellä näin....

Ihana yö ja paranee vaan :hyper:

Back
Ylös Bottom