Älkää ny kaikkea antako niille valmiina...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei noin laimeaa, yleensä niissä ei ole mitään tolkkua, eli tätä veikkaanMikähän tuolloin on otsikko? "Mike paloi loppuun!!1!"?
Tuo tulee vasta sitten kun siellä tajutaan, että pakkis ei lopettanutkaan.Mike valehtelee asiakkailleen".
Todennäköisesti. Sillä noilla idiooteilla kestää se 4kk takuulla tajuta tämäkin juttu.Tuo tulee vasta sitten kun siellä tajutaan, että pakkis ei lopettanutkaan.
Postitin eilen juuri tuonne Mike Q&A ketkuun kokoelman parhaimpia otsikoita Suomi24:ltä.Näistä jutuista päätellen aika mielenkiintosia keskusteluja suomi24:ssä :jahas: En ikinä ole siellä käynyt enkä meinaa tehdä nytkään poikkeusta. Onko jollain sitten jotain pakkista ja/tai Mikea vastaan?
- Lopeta Mike tyrkytys
- Yllyttääkö ninim. Mike rikokseen?
- No Mike ainakin suosittelee Evolutionia
- Mike raivoaa Pakkiksella alaisilleen!
- Mike ja Hulkki
- mike bisnessmies
- Mike bannaa tämän foorumin lukijoita
- Mike ei suosittele Fastia, vaan muuta...
- Mike suosittelee Evolutionia, vaan ei FASTia!
- Tajua jo Mike
- Mike & hifiprotskut
- Mike ajelee Bemarilla
- Mike itkee katkerana. Player antoi vain tietoa.
- Kostaja=Mike
- Mike kävi UFS foorumissa neuvomassa
- Mike - itke täällä
- Tässä mike opastaa teinejä gainerin käyttöön
- No huomenta, Mike!
- Mike kuumana aiheesta
- Ketä on mike?
- Mike : Gainerit jäänne 80-luvulta
- Mike kerjää
- Mike Puolustuskannalla
- Nyt se Mike suuttui
- pakkiksen mike tyrmää
:lol2:- Yllyttääkö ninim. Mike rikokseen?
Join 3 sidua, ja ne meni jo, olin puoliltaöin selvänä kuin käki ja nyt vetelen skumppaa. Hirveen hedarin iski.
Kauhee paska soi, jengi on aivan lärvissä ja mulla ei oo mitään puhuttavaa kellekkään. Nice.
ketä on Mike? Joku saattaisi jopa kysyä kuka on Mike?
Tuo on jo ihmetouhua!
Mietippä tämmöistä.
"Vuosi 2007 on nyt sitten pulkassa. Mitäs jäi käteen tuosta vuodesta? Ei paljon paskaakaan, olen henkilökohtaisesti kyllästynyt ja loppuunpalanut. Pakkotoisto jatkaa vielä huhtikuun Force gp kisoihin saakka, jonka jälkeen toteutetaan viimeinen kisagalleria. Toukokuussa Pakkotoisto.com lopettaa toimintansa ja itse jatkan muiden haasteiden edessä. Kiitoksia kaikille käyttäjille näistä vuosista, mukavaa oli ja toivotan onnea jatkoon.
Kiitos ja hyvästi.
- Kärsivä taiteilija"
Join 3 sidua, ja ne meni jo, olin puoliltaöin selvänä kuin käki ja nyt vetelen skumppaa. Hirveen hedarin iski.

Mulla kävi niin että ensin vedin olutta ja siideriä, pieni tauko ja oli täysin selvä olo. No join vodkaa ja olutta ja iskee kunnon päänsärky :( Nyt sitten vettä vaan.. Tässä meni taas vähä hukkaan tämä uus vuos.![]()