Mä pelkää, takaan että pidät siitä.:wtf:
Mulla löytyy toi älppäriltä (hävettää..?):D
h0h0, mitäs hävettävää siinä? :D
Misukikkeli: hienosti, vähän kovempaa ja suu enemmän auki...
Ok, yritetään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pelkää, takaan että pidät siitä.:wtf:
Mulla löytyy toi älppäriltä (hävettää..?):D
Misukikkeli: hienosti, vähän kovempaa ja suu enemmän auki...
Juu, tänne vaan messiin rohkeesti. Me häädettiin ne hinttarit pois täältä.Huh homo jutut jääny pois?
2 pankkipäivää.Kysymys: montako päivää kestää että rahat näkyy toisen tilillä kun maksaa eri pankista? Just maksoin vipin.. että millonka suunnilleen saa käyttöön??
Pitäiskö mua hävettää, kun, for real, tämä löytyy älppärinä:Mulla löytyy toi älppäriltä (hävettää..?):D
Salaset kansiot ja viä Buffy...
Kuule, sä et usko mitä "aarteita" mun lp-hyllystä löytyy. Eka on Madonnan "Like a virgin", ei siinä mitään. Dingo, Bogart Co, New Kids on the Block, Bät ja Ryyd, Bananarama, ...Pitäiskö mua hävettää, kun, for real, tämä löytyy älppärinä:
http://www.dans-web.se/butik/catalog/images/MLPCD-3465.jpg
Pitäis varmaan hankkiutua eroon vähin äänin. Kuka haluu?
Nii joo ja sit on toinenkin näiltä mut kansi on paljon raflaavampi, harmi ettei sitä löytynyt netistä..
Jos menis nukkuu, ku täälläkä mitään tapahdu, öiöi.
Sun vuoro alottaa jostain aiheesta.
No, mä alotan. Mitäs mieltä olet, pitäisikö meidän saada oma pakkisradio. Sellainen missä ihmiset voisi heittää kommenttinsa äänen kanssa. Voisi toimia jotenkin puhelimien kautta ja yks studio pyörittäs lähetystä.
Ketkä haluaisit juontajaksi...?

Ei siitä tulis kun kauhee tappelu:D Nyt jo tuntuu välillä että kirjaimet sinkoilee silmille..Sun vuoro alottaa jostain aiheesta.
No, mä alotan. Mitäs mieltä olet, pitäisikö meidän saada oma pakkisradio. Sellainen missä ihmiset voisi heittää kommenttinsa äänen kanssa. Voisi toimia jotenkin puhelimien kautta ja yks studio pyörittäs lähetystä.
Ketkä haluaisit juontajaksi...?
No, mä alotan. Mitäs mieltä olet, pitäisikö meidän saada oma pakkisradio. Sellainen missä ihmiset voisi heittää kommenttinsa äänen kanssa. Voisi toimia jotenkin puhelimien kautta ja yks studio pyörittäs lähetystä.?