Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

no nyt reinzell loppuu oikeesti toi hetskuilu! ei mee enää ees vitsillä läpi:curs:

Mit vit?

Jos täällä joku gaymailee, se on vissiin se, jolla ei ole kertakaikkiaan yhtään sosiaalista kanssakäymistä vastakkaiseen sukupuoleen...

Panee miettimään...

yyh,bokserit puristaa

Voin auttaa.

Misukka, jos kaivan taas taikurinhattuni ja zorroviitan kaapista, lennän yli pimeän taivaan luoksesi, partsille...

Toisessa kädessä pidän tulostamaani profiilikuvaasi ja toisessa hohtavaa, punaista d!ld0ani, jotta näkisin minne kiidän...

Tee se, jään odottamaan.

Reinzell on feikki-hetero

Sanoo truehomo... Olen kaikkien janoisten sankari... superAnti-keijo.
Te homppelit vaan puratte katkeruuttanne muhun kun oon jättämässä teidät...

Misuli: Sun täytyy laulaa äänen sit, "Lennä, Lennä Reinzell, Lennä ja tule luokseni ainiaan"

Onneks ne b-rapun pojat on pysyny tänä yönä pois. Ei sitten muutenkaan mitään homojuttuja tai lähen samantien pois.
Munkin bokserit puristaa aika pahasti!

Anteeksi, mutta :lol2:x2000

Enks mä voikkaan enää laulaa sitä "tats mii tats mii, ai vana fiil joor badiiii", jota viime yönä veisasin?

No joo, mutta vaan kovempaa...

Miks mä olen vieläkin/taas täällä?:(

Miks mä olen vieläkin/taas täällä?:(

Ehkä läsnäolosi saa meidät postaamaan innostuneesti kuin teinipojat ja saa sinut imarrelluksi...

edit: lisäksi kuitenkin odotat pääseväsi mun, misukan ja preijjerin väliin...

Ehkä läsnäolosi saa meidät postaamaan innostuneesti kuin teinipojat ja saa sinut imarrelluksi...

edit: lisäksi kuitenkin odotat pääseväsi mun, misukan ja preijjerin väliin...
Ei, vaan mä otan sen misukan ja te jäätte rannalle runk.. ruikuttamaan:D

/me laulaa Reinzellille korkeelta ja kovaa "tats mii tats mii, ai vana fiil joor badiiii"

Huh homo jutut jääny pois? Tänne uskaltaa nyt tulla, tässä ketjussa on se haittapuoli että jää lumoutuneena lukemaan uusia viestejä eikä viiti mennä nukkumaan. Töitäkin olis aamulla, mutta huomen illalla voiki vetää kunnon känät..

Huh homo jutut jääny pois? Tänne uskaltaa nyt tulla, tässä ketjussa on se haittapuoli että jää lumoutuneena lukemaan uusia viestejä eikä viiti mennä nukkumaan. Töitäkin olis aamulla, mutta huomen illalla voiki vetää kunnon känät..

Ehkä ne hompsut on undercover-nickeillä ja puhuu asiaa siihen asti kun uhri väsyy ja nukahtaa... Whatch Out!

Uwish: juuvissshh, te jäisitte kuitenkin katteleen..

Misukikkeli: hienosti, vähän kovempaa ja suu enemmän auki...

edit. Jantu, en tiä, en usko, että musta on enää mihkään noiden käsittelyn jälkeen...

Back
Ylös Bottom