Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mike on jo niin vanha, mut silti niin suloinen kikkaroineen :haart: Terkkuja Eltsulta! :haart:

Nii-iin. Paitti mä, oon henkisesti ainakin 50v, kuiva ja rypistyny, tylsä lahna...
Eka on 20, sit 25 ja melko sama meno jatkuu, ellei löydä sitä oikeaa ja rauhoitu. Kolmekymppisenä sitä varmaan kelaa paljon mennyttä ja tulevaa.

Nelikyt alkaa oleen jo toinen jalka haudassa, vaikka tosiasiassa fyysinen kunto alkaa olla vasta maximissa... 50v, lapsenlapset pyörii jo ympärillä ja vanhimmat niistä kinuaa lahjoja...

ps. misukka, en ota, enkä ole hiljaa. Tuun kohta huutaan sun ikkunan alle...

Vittuilua, ihan selvästi. Joku tahtoo banaania?

edit69: Molemmat Mikat on M&M ryhmänä kylläkin sulosia....

tuu hakeen, mitä siä mussutat.

Saat samalla jotain iiiiiiiiihan muutakin... Tiedätkö, että läsnäolosi saa punttiini vipinää?

Siellä on mun lemmikkipython, kasvaa ainakin 22 senttiseks, jos on tarvetta...

edit. eikö avattareni houkuttele suunnattomasti?

Mä oon aina maximissa, fyysisesti ja henkisesti, enkä ikinä liian vanha! :rock:

...sanoo 100-vuotiaana sukukypsyyden saavuttava sotanorsu :hyper:

Arvasin, että jätkä tulee taas näihin aikoihin spedeileen...

Mä en muuten ota sua tänään, paitsi jos Misuli ei tuukkaan käymään. Sit mä otan sut... Mut toivottavasti se tulis, kerrankin sais sitä pimpsukkaa.. Eli Misukka, tuothan piparia... Im so horny... tai hungry, whatever...

Rachel, täällä ei spedeillä. Joten myöskään minä en spedeile, comprendez?:anssi:

Mä en muuten ota sua tänään, paitsi jos Misuli ei tuukkaan käymään. Sit mä otan sut... Mut toivottavasti se tulis, kerrankin sais sitä pimpsukkaa.. Eli Misukka, tuothan piparia... Im so horny... tai hungry, whatever...

Misuli tulee aina kylään. Pylly näkyy.

Sä oot taas kattellu vippien "jääkaapilla"ketjua uusintana? Tuoppas se loppukroppakin tännepäin niin mä laitan sulle asusteet valmiiks...

edit: jotain tällästä löytyy kaapista. Sun asu

edit2: laitoin linkin kun tuli niin iso kuva.. melkein yhtä iso kun mun python...

Sanoinko, etten sitä nähnyt?

prkl, kun editoinnit jää aina edelliselle sivulle...

Niin, mut mä en laittanu omaani kun ei kukaan tullu kuvaamaan ja itselaukaisin kuulostaa niin säälittävältä. Mieti, mulla on itselaukaistava... muistuttaa yhestä toisesta jutusta...

Sanoinko, etten sitä nähnyt?

prkl, kun editoinnit jää aina edelliselle sivulle...

Niin, mut mä en laittanu omaani kun ei kukaan tullu kuvaamaan ja itselaukaisin kuulostaa niin säälittävältä. Mieti, mulla on itselaukaistava... muistuttaa yhestä toisesta jutusta...

Mä oon poistanu ne sieltä. ;) Sä et tiedäkään mitä herkkua mä olen siellä näyttänyt :P

Misukka: pysyn täällä sitten, mutta en noita jaksa poistaa kun niihin vastasit jo.

Anaali: Mieti sitä ;). Se on kylläkin kuudesti laukeava, Jos on niin hot kohde kuin Misukka.

edit. koskas poistit? luinhan mä sitä sillon kun se eteni reaaliajassa. Parhaiten jäi mieleen yhen moden äässi ja sit se kun niitä alaikäsiä alko laittaan kuviaan... Se oli yks parhaiten näpistä lähteneistä ketjuista imo...

Misukka: pysyn täällä sitten, mutta en noita jaksa poistaa kun niihin vastasit jo.

Anaali: Mieti sitä ;). Se on kylläkin kuudesti laukeava, Jos on niin hot kohde kuin Misukka.

Te ette vaan osaa, homot.

Back
Ylös Bottom