Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä voit weikka laittaa vaikka privaa Kipsukan kanssa niin vastailen sit hävyttömästi takas...

Kyllä sä kerran kuussa saat melaa, vaikka preijjeriltä, kun sillä seisoo sen kerran kuussa öbaut...

Kun ei ota enää munaa suuhun,
jää aikaa kaikkeen muuhun.
Ei tarvi kenenkään kaa makaa,
ei tarvi laittaa takaa.
Ehkä tuun tänne hilluun,
nyt keskityn etsiin pil...

Miksi oi miksi, aina just kun on harjannu hampaat alkaa tekemään mieli kaakaota?:kuola:

Siis ei kai, täähän on "pakkotoisto". Eikai täällä mistään treenaamisesta puhuta, hah, absurdia.

ps. viime privamiitistä

gay%20bar%20gay%20bar.JPG

pakkislaiset ei tykänneet tuosta minun 140kg penkistä joka tuossa sigussa on joten otin vähän romuja pois ja kokeilin puhtaammin. tangossa 90 paunnaa (noin 35kg?).

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BpEQnEcJHss&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BpEQnEcJHss&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

kateelliset sanoo että tuo on runkkupenkkiä. kokeilkaa itse noilla romuilla.

Toi on kyllä niin kivaa kun on jonkun n00bien kanssa salilla ja saa joka hemmetin liikkeessä olla korjaamassa niitten näppien asentoa :D Luulis että terve järki sanos, että siitä tangosta pidetään tasaisesti kiinni, ei silleen että toisen käden pikkurilli on merkillä ja toisesta sitten etusormi tjsp. Sama juttu sitten jossain ylätaljassa tai maastavedossa. Tangosta vaan otetaan kiinni mitään sen kummempia ajattelematta... Ja penkillä sitten maataan ihan reporankana ja vinossa niin, että vasen pakara ja oikee olkapää on penkin ulkopuolella. Joo, tosi hyvä nostaa tolleensa...

Mä eilen jo sanoin, että mulla on hepin päässä varmaan jotain nukutusainetta...

edit: joo, mäkin pidin weikan tangosta eka kiinni vähän miten sattuu, mutta sitten kun se alko oleen raskas, eikä heilunu, niin sitten sain jo paremman otteen.

Se on tosin alkanu vääntyä vasemmalle... ;)

vailand, koska pidät yllätyksistä, tässä on yölahjas.

istockphoto_1341392_surprise.jpg

edit: mun avan omakuvassa mulla on sun skermat päällä...

I'am: Apollonia vinkkas tuossa yksi yö, että orkun jälkeen nukahtaa välittömästi 15 minuutin sisällä. Joten ei kun vaan googlettamaan b rapun poikien juttuja ja hommiin :)

Back
Ylös Bottom