Dippi, tuo on jo wanha, ihan niinqu sinäkin.
Mutta se ei haittaa. Onhan Halfordin Rooperttikin wanha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dippi, tuo on jo wanha, ihan niinqu sinäkin.
Mä en halua edes tietää mitä Big X tarkoittaa. :DWanha, mutta juuri sopiva ottaen huomioon millaista juttua alkaa taas tulla...
Me ollaan samiksii. :haart:Reinzell sanoi:Olin muuten juuri postaamassa samanlaista viestiä senkin höpönassu...

Mä en halua edes tietää mitä Big X tarkoittaa. :D
Me ollaan samiksii. :haart:
Ihqudaa. :haart:Ollaan niin syvällä toisissamme,, ettei tiedetä mistä toinen alkaa ja mihin toinen päättyy...
Olet niin fantsu..
Tuun pilaa taas tunnelman: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1623923&postcount=2624
Mike voisi kyllä perustaa Weilandille ja Reinzellille ihan oman homosteluthreadin, johon muilla ei olisi luku- eikä kirjoitusoikeuksia. Nuoret pojat voisivat hakea siellä kaikessa rauhassa seksuaalista identiteettiään. :DMutta ymmärrän kyllä Dippi, ymmärrän hyvin jos et jaksa lukea tätä threadia taakseppäin :lol2:
Mike voisi kyllä perustaa Weilandille ja Reinzellille ihan oman homosteluthreadin, johon muilla ei olisi luku- eikä kirjoitusoikeuksia. Nuoret pojat voisivat hakea siellä kaikessa rauhassa seksuaalista identiteettiään. :D
Antiikin perinteet on säilytettävä ja niitä on vaalittava. Homostelu oli ihan viatonta sekä sallittua poikien ja miesten välillä mm. Ateenassa.aitoa poikarakkautta isolla h:lla
Mike voisi kyllä perustaa Weilandille ja Reinzellille ihan oman homosteluthreadin, johon muilla ei olisi luku- eikä kirjoitusoikeuksia. Nuoret pojat voisivat hakea siellä kaikessa rauhassa seksuaalista identiteettiään. :D
Paits mulla lukuoikeus.Mike voisi kyllä perustaa Weilandille ja Reinzellille ihan oman homosteluthreadin, johon muilla ei olisi luku- eikä kirjoitusoikeuksia. Nuoret pojat voisivat hakea siellä kaikessa rauhassa seksuaalista identiteettiään. :D

:hyvä::dance::hyvä:Tai sitten VIP-alueelle homostelutriidi, johon kaikki halukkaat vipit voivat ottaa osaa. :D