Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elä yllytä! Sä meistä mitään tiedä, frigidejä lahnoja osunu kohdalle?;)

Kyse ei ole siitä paljon naiset keskimäärin kestää vaan sitä kuinka paljon ME jaksetaan. Tervetuloa kokeilemaan.. I dare you..

Kyse ei ole siitä paljon naiset keskimäärin kestää vaan sitä kuinka paljon ME jaksetaan. Tervetuloa kokeilemaan.. I dare you..
Miken toivetta kunnioitten en kirjoita tähän mitä joutuisitte kestämään kanssani, joten tyydyn vain toteamaan että se voisi olla teille jo hieman liikaa. :whip:

Kaikki loppupeleissä palautuu siihen perusjuttuun että jos antinaamaepäyhtälön argumentti muodostaa kreikkalaisten aakkosien perusteella symmetrisen, mutta kieroon jatkuvan negatiivisen synagogiparaabelin on turha epäillä pasin potenttiaalista toiseen potenssiin vähennettyä impotenssia, koska prosentuaalinen ruman siemennesteen kiehumispiste on ulosteen määrästä riippumatta 6-11 astetta.

Miten tuota avataria voi suurentaa tai niinkuin saada lähemmäks:D kuka tajus?:D

ja miks tuo koko ei ole oikeasti se 121x121 vaan siitä tulee aina 121x87? wtf?
Koska kuva skaalautuu pisimmän sivun mukaan, jos teet tuosta nyt 121x121 kokoisen, niin se vääntyy omituiseksi. Saat siitä 121x121 vain kroppaamalla sen kokoisen.

Koska kuva skaalautuu pisimmän sivun mukaan, jos teet tuosta nyt 121x121 kokoisen, niin se vääntyy omituiseksi. Saat siitä 121x121 vain kroppaamalla sen kokoisen.

Kokeilin ja ainakin tuosta profiilikuvasta olisi tullut tyhmän näköinen jos se olisi ollut 300x300:D 186x300 on passeli:thumbs:

Katteliko joku Cheatterssiä? juontaja-Joey otettiin kiinni poliisien toimesta, hahah.

Mä voisin olla kans ton ohjelman juontaja... Se olis yllätys katsojille, kun se olisikin minä, joka panee noiden epäilevien asiakkaiden muijia..... tai äijiä...

edit69: Mike ok, onko muuten tissit alkanu kipeentyä? meinaatko ehkästä sitä, aattelikko mennä antamaan niitä hierottavaksi?

edit2: elaston vakio: Iltaa, öitä :zzzz:

Siinä sanansa valitseva herrasmies.

Hyvää yötä, näe kauniita unia isoista tangoista. Siis rautatangoista.

Aika hiljasta tuli, Fear is Out there...

Mikä seuraavista on paras farkku: Ford Mondeo 2.0i Ghia, VW passat 2.0 vai Peugeot 307 SW 2.0.

God damn, mä joudun tahtomatta näihin keijoiluihin. Jos mä saan assrapee, niin te saatte sen kaksinkertasena takas...

Ootte jotain undercover-yllyttäjiä prkl.

Jos joku asuu kotkassa käykää kaupugilta ettimässä sellanen tumma hiuksinen, kännissä, tumma paksu takki, ja puhuu sekavia ja todennäkösesti haluaa haminaan. Tuokaa tänne nii lyön 40e käteen löytöpalkkioksi. i'm not kidding.

Jos te saatanan irstaat homot ette ala siistimään sitä likaista kieltänne, niin tulen henkilökohtaisesti kastroimaan teidät. Tätä ketjua lukee lapset kuten Kipi 1, siinä saa nuorukainen semmoisia homoseksuaalisia traumoja jos tuo mehustelu ei nyt lopu kuin seinähän. Mina olla pettynyt, kuten sanoi meidän yläkerrassa joskus aikanaan asunut puolalainen lortto kun siskoni hyppeli klo 22.00 jälkeen hyppynarua.

Mkay, kaikki siis voi tulla mun luo nyt siistimään kieltään, välineet mulla on omasta takaa...

Kipsukka tosin on jo menetetty sielu...

ps. mähän edustan yöketjun heteroväestöä...

940Pjacket874Pskirt-300.jpg

Back
Ylös Bottom