Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reinzell, vanha kurppaturpainen anaalilutka. Onko perjantai ollut antoisa?

no jaa, enny tiä. Aattelin kokeilla tänään jotain ihan muuta, ehkä naista, jos jostain sais...

Et satu tietää mistä? no et tietenkään. Mee treenaan sitä karatee, se on kuulemma yhtä hheterotouhua kuin miesten alaston paini.

Etsä kyl mitään naista saa. Kyl ne tommoset paatuneet umpihomot haistaa kilometrin päähän. Ja sit ku sun kädet haisee perseelle ni viimeistään arvaa mikä suklaapoika sä oot. Tyydy vaan siihen xy-kromosomeilla varustettuun reppuun.

Tuuto Wendy mun ja Reinzellin kaa kattoo leffaa..? Reiskal on aika hyvä valikoima..

Ite oksensin jo ehrmannista ja kaurapuurosta PHYI!

Vähän hassusti korjasit mutta sähän se runoilija oot.

Simpsoneita katon nyt, sit olis muutama kymmenen leffaa.

Katos joo, no nyt on korjattu. Mites voisin kiittää sua....?

muutakuin hakemalla taikurinhatun, raippapiiskat, raudat, sitomisköydet ja veroilmoitukseni?

Jantu, ei välttämättä, mulla on mun anti-gaysuihkeeni...

Ei väkisin.. ehkä..
Lähen sit treenailemaan perjantai-illan ratoks. Koittakaa pärjätä.

Tuu tänne ni saat semmosta takaluukun lolistelua et luulet et on tiistai..

Mä sain, Mä sain, emänltä luvan. Mä meen lähikseen. Ei penkki ohjelmii kannata suunnitella, kopio ne. Baarissa ei ketään vedä maasta alle 250 ja pennkki min on 200 ;)

Mee sää ***** nukkuun, mä hoitelen loppuyön ihan yksinkin. Mulla on boxissa vaan "ajankohtaista kakkosta" ja "supermälli haussa" priimatavaraa...

Kuka tulee... kattoon.... mun uutta tiskikonetta?

edit. jantu, saat multa niin vahvaa skermaa, että aivos mätänee...

Mun 360 pyörii parhaillaan mainiosti, Refe osti sunnuntai-mallin.

Ikävä kyllä. Ei edes tullu punaisia valoja, ei vaan ole kuvaa televisiossa ja kyllä, on oikea kanava :D
Korjattu?

Ei muuten nukuta, onneks boksin kovalevyllä on viihdettä.

Simpsonit muuten rokkaa.. vois kattoo sen elokuvan..

Pssst, nyt on lauantai.

Touche. tänään pitäis mennä taas töihin..

Mee sää ***** nukkuun, mä hoitelen loppuyön ihan yksinkin. Mulla on boxissa vaan "ajankohtaista kakkosta" ja "supermälli haussa" priimatavaraa...

Kuka tulee... kattoon.... mun uutta tiskikonetta?

edit. jantu, saat multa niin vahvaa skermaa, että aivos mätänee...

Houkuttais... Ehkä silti jätän väliin.

Back
Ylös Bottom