Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/JK+Rowling+Dumbledore+on+homo/1135231176810 Jos Dumbledorekin on homo niin kai sitten mäkin. Mulla oli taas tämmönen pikku "kriisi" tässä meneillään. Näihin auttaa yleensä ihan kamomillatee hörpittynä kivasta mukista jotkut pörröset villasukat jalassa ja halaus oman kullan kullanväriseltä kullilta..
Kohtalaisen hyvän näköinen pakkaus tuo Rowling.:kuola:
jkrbraSP_450x250.jpg

Niin kuuma, ettei se meidän näpeissä pysyis. Munat vaan sihahtais ja palais jos sen iholle veis.

Hyvä aasinsilta taas siihen mun he-ma-pa-pussiin, jonka ottasin pakkasesta ;).

Hyvää yötä Neimaseni jos jo nukut.

edit: meidän nejma, sulla on täällä rivi nuoria tangon rasvaajia oottamassa...

Mä lyön sua uudestaan heijarilla päähän. Nyt otan sauvastani vaan kahden käden otteen.
Silmari pääsee kyllä mun kainaloon... mutta ei nukkuun ;)

Kaikki käy paitsi pienet kengät. 15v on just sopivan kiree, pulska 13vuotiaskin menee...

Tulit suihkusta hetki sitten... mitä sulla on nyt päälläsi?

Kauniita unia ja jättiläismulkkujen kuvia... ehkä ens yönä saat mut päälles... alles tai ihan vaan sisääs.

On muita nighttime warrioreita jäljellä?

edit69: öitä nyt sullekin, toivottavasti heräät elämäsi seisokkiin, joka kestää seuraavaan yöhön asti.

God damn, taas tää ketju hiljenee. Mikä siinä on, ettei noi homppelit jaksa valvoo. Täytyis olla 24h raiskaus-sessiot menossa, ettei bodarifagarin pienet aivot unahtais...

edit69: No niin gitalis, onks sulla vitalis? Mitä oot tehny tänään?

Back
Ylös Bottom