Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä luulin jo, että kaikki viestit menee suoraan poistoon kun oli hiljasta.

tylsää, vedänkö sua nyt pakariin vai myöhemmin?

Noh noh, te laskette yöketjun tasoo noilla turhilla posteilla..

;)

edit:
ChinoAssSlap.JPG

Uhkaan luisua pimeälle puolelle...terhakkaat kyrvät ja karvaset rintakehät eivät pistä pöksyjäni enää ahtaiksi. Tämä on sydäntä riipaiseva avunhuutoni!
Seuraava vaihe on, että viiltelen ranteeseeni naarmuja haarukalla ja porukat löytää mut aamulla kuolleena. (tai ainakin ihan vitun niiq paskana)
Help me...please..

tylsää, vedänkö sua nyt pakariin vai myöhemmin?
28 kuukautta myöhemmin elokuvan juonta muutetaan viime hetkellä tositapahtumiin pohjautuvaksi dokumentaariseksi lyhytelokuvaksi, sillä pakkiksen yöthread on lähtenyt käsistä (joka tiedostetaan ympäri maailmaa) muuttaen päivä päivältä lisää terveitä heteroihmisiä tattia imuttaviksi punasilmäisiksi zombeiksi.

28 kuukautta myöhemmin elokuvan juonta muutetaan viime hetkellä tositapahtumiin pohjautuvaksi dokumentaariseksi lyhytelokuvaksi, sillä pakkiksen yöthread on lähtenyt käsistä (joka tiedostetaan ympäri maailmaa) muuttaen päivä päivältä lisää terveitä heteroihmisiä tattia imuttaviksi punasilmäisiksi zombeiksi.

no eihän se sit olis enää mikää kauhuleffa :(

voimaton mandariini.I hear your call!
3099.jpg

edit:
Reinzell tääl taas päivystämäs. Eikai tänä yönä tuu niin irstaita ku viime?

Häh, miten niin.....

tottakai tulee, mä tulin jo kahdesti kun sä tulit tänne söpöläinen..

Genrenä voisi toimia homoeroottinen thrilleri.

toi ois oikeesti helmi. Kaikki juoksee alasti ja zombihomon työntäessä kyrvän luolaan, muuttuu itsekkin fagariks...

Mä oisin ainakin ensi-illassa.... älästi.

edit: leffan trailerin pic
asprocedures.jpg

Voi olla, mä työnsin sinne ainakin 23senttistä kinkkuani puolukkahillossa. Ulos tuli 3kg mämmiä viime vapulta...

Ette kai oikeesti mee nuq hompsukat....?

Back
Ylös Bottom