Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkiksen gaymiittiristeily alulle

catamaran_cruise_05.jpg

Käykääs kattoon mitä weakki postas ilosiin asioihin.

Mä oon peitto ja väiland lakana...

edit:

176638892_e76e714aa4.jpg

Johan on taas rektumiin keskittyviä juttuja...ja meikäläinen rakastaa sitä!

Ihanaa seurata taas pitkästä aikaa kaikkien aikojen homointa threadia.

Ilta prodet menossa ja taustalla pyörii Banana Joe. :dance: Vielä parvekkeelle tupakille ja kohta nukkuun.

Kohta sun päälles sataa valkoista skermaa litra tolkulla... Weiland purkaa päivän saldon ja mä edellisen 10minuuttisen...

edit: nyt imeen pötköö, siis jag ska rökä nu... Du er vackert pojke, hejssan.

ootteko homot huomannu, että karkotatte kaikki naiset aina täältä. Mä oon sentään porukan ainoo bii, mutta te häivytätte hävyttömyyksillä jopa riivatut naiset, joille mä voivin toimia manaajana.

Mitä jos mä oisin yöketjun uus mode...

edit: thänks, mandariini, helpotti

puolivelton täytyy olla sellanen että kun puristaa kunnolla tyvestä niin tero alkaa elään ja kumminkin sillain että touhutippa työntyy esiin jolla sitte tökätään kaveria pupilliin

hulmutellaan slaikkari oliiviöykässä sit pyöritetään kaveri vehnäjauhoissa ja etitään se kostea rakkausreikä ja työnnytään ku pappa mummuun, niin että joka kerta kun poskia vasten helähtää niin vehnäjauhoa lentää ilmaan ihan vitusti.. skermatkin on helppo siivota kun ne imeyttää vehnäjauhoihin.

sit syödään ne mun lämmenneet herne-maissi-paprikat skermaliemessä...?

Missäs jantu on, onko muna suussa ja sormet liukkarissa, kun ei voi kirjoittaa?

Back
Ylös Bottom