Kenellä täällä on pisin pippeli?
Kaveri vaan haluaa tietää..
mulla:haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenellä täällä on pisin pippeli?
Kaveri vaan haluaa tietää..
Meneekö toi vielä katkarapu luokitukseen vai Jigi luokkaan?Avaan pelin 6.5-senttisellä. Ihan hyvin sillä pärjää, sitäpaitsi se on isompi kuin reinzellillä.
Avaan pelin 6.5-senttisellä. Ihan hyvin sillä pärjää, sitäpaitsi se on isompi kuin reinzellillä.
Oot ihan oikeessa,meidän pitäis keskustella täällä sivistyneesti.Mä luulen et en halua tavata sua reinzell koskaan, ei millään pahalla.
Ja eikös hulkki ole hyvä esimerkki fiksusta bodarista?

Ja kuinka helposti naisen voi houkutella mukaan...
QUOTE]
Tämä oli ainoa tosi asia mitä sanoit![]()
ei musta kannata ottaa mitään esimerkkiäEi se mitään bit. Tosin olet vain hämääntynyt tästä yöReinzelistä. Todellisuudessa et ikinä arvaisi millainen olen. Hulkki on todellakin hyvä esimerkki fiksusta bodarista, joka on osaltaan vaikuttanut moniin nuoriin, jotka aloittavat kuntosaliharjoittelun. Hulkki on myös salin ulkopuolella ahkera ja esimerkillinen, omasta mielipiteestään huolimatta muille nuorille...
Samoin sinä ja battleaxe olette minulle treenipuolella esimerkkejä ja eräänlaisia esikuvia. Se, että yöketjun asiasisältö on sitä mitä se on, vaikuttaa olennaisesti se missä olosuhteissä tänne kirjoitellaan. Itse olen hajoamaisillani töihin ja vain älyvapaa postaaminen pitää minut järjissäni.
Nejma voisi katsoa ettei enää lankea meidän ansaan. Kaikille hyvää ja hauskaa homovapaata yötä minun puolestani. Itse en tosin mene nukkumaan vaan savukkeelle.
Peace Out!
Ottakaa hulkista ja battleaxesta mieluummin...Kerrotko vähän mun asenteesta?Ja asenteesta...
edit: nyt hyi hyi savukkeelle...
minkähänlainen kuva sulla on?ihan mielenkiinnosta teen galluppia:D
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m1TnzCiUSI0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m1TnzCiUSI0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Jos viel jonku elokuvan pistäis pyöriin. Jonkuuu tosi paskan.

Katso Kill 'em All, aivot narikkaan - leffojen virstanpylväs, leffasta ei täydy tajuta yhtään mitään, tosin ei siinä ole muuta tajuttavaankaa paitsi että kaveri syö porkkanoita ja lahtaa ihmisiä esim. lyödän porkkanan silmään...![]()