Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, ei auttanu se hypnoositerapia mitä Mike pakotti käymään... Noh, minkäs sille voi, että teidän seura saa mut tälläseksi... mmmm seksi mmmm.... ei vaan kattelin äsken sinkkuelämää muna pystyssä...

Dammit lääkäri löi viikon sairaslomaa eli joutuu nyt keskittyy nettipokkaa ja hyvään musiikkiin. Joo vaimo joutuu "valitettavasti" olee duunissa...

Reinzell saitko jouluna paljon suklaa(lue ruskeaa) munaa?? Oot ollu vkon taas jonku nekrumiehen vankina, ku ei oo näkyny. Huomen aamulla töihin puol seiskaks. Kohta nuggu..

Katsomatta voin kertoo, että ihan paskat...

provo

Edit: oih, kipsukka, vanha ja rupsahtanut kullinimijä. Mitä se sulle kuuluu ketä oon käyny laittamassa... Et ole ainoa orjani.

Jos weikka ja columbo tulee niin pidetään oikein kunnon bailu, bailu?

Viimeksi muokattu:
Sinkkuelämän katsominen muna pystyssä on ihan normaalia!

Prayer, olen sanaton postisi informaatiotasosta.

Joo, sinkkuelämäs oli se komee miestarjoilija nääs...

sarah1SPL0808_468x640.jpg

edit: Ahaa, miestarjoilija. OK:

Kuules missukka, kaks postia peräkkäin tarkottaa sun kohdalla koko yön assrapee mun ja Kipin toimesta...?

Kipi? älä jaksa väittää ettet muka laittais?

Viimeksi muokattu:
vittu kun tuli taas "mokailtua".. oltiin grillillä syömässä ja kaverin viereen tuli joku humalainen.
"sähän oot se Simo? se ottopoika? HAHAHAHAHAAA! muistan kun isäs kävi kaikkien kanssa vieraissa silloin kun sinä olit vielä pieni äpärä!" kaverilla palo hermot, se oli just vasta saanu kuulla että on "ottopoika" ja asia on vielä aika herkkä.

Palo sitten hermot niin totaalisesti että se meni lyömään sitä juoppoa päin näköä.
Ei ehkä hyvä ajatus kun kaveri itse on 165/60...
Se ukko keräs itsensä ja löi takaisin. Siinä vaiheessa luontainen suojeluvaisto heräs ja pudotin sen äijän melkein vaparilla siihen lattialle, ja heitin pihalle, tarkistin että kaveri on kunnossa,söin loppuun ja lähdin..

Back
Ylös Bottom