Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohan se nyt miehekkäintä aina ottaa painavin =) Ei saatana, pitää varmaan valvoo huomisiltaan asti et saa unirytmin kohilleen. Ei muut ku lisää lihaa, kahvia ja meduusan sinetti tokaa kertaa pyörimään. Kattelin äskön ton team american, viddu että se on kyl hyvä.

Ohan se nyt miehekkäintä aina ottaa painavin =) Ei saatana, pitää varmaan valvoo huomisiltaan asti et saa unirytmin kohilleen. Ei muut ku lisää lihaa, kahvia ja meduusan sinetti tokaa kertaa pyörimään. Kattelin äskön ton team american, viddu että se on kyl hyvä.

Team America on kyllä loistava. Pitää varmaan itsekki se huomenna pitkästä aikaa katsella. Nyt voi painua tirsamaahan, jos sais sitte ittensä johonki aikaan sängystä ylöski. Yöt! Tai jotain.

Hmmh, sitähän vois kohta lähtä nukkumaan, vaikka tossa tunnin, parin päästä. Melkee väsyttää jo :/ Sitten taas herätä mukavan rennosti siinä kuuden aikaan.

hai hou! ,mitäs kuuluu?!

Jaa että jos yrittäisi nukkua? Pakko kai se on.

Mitä siä nyt suotta nukkumaa käyt. Ethä siä oo nukkunu ennekää ;) Vittu miä oon vissii taas ainut joka valvoo aina ihan liian myöhää?

Nimimerkillä huomenna klo 06.00 töihin

Toi moonwalkkia vetävä lintu on hauska, mutta toi ämmä tos videolla häirittee mua, ja paljon.

Wassup, wassup mofos?

Oon ollu vähän latautumassa tässä joulun pyhinä...

No sitä nyt en tässä kaikille paljasta, voisin paljastaa sulle poika vähän muuta???

Nyt on joulu ohi, pukit ovat tyhjentäneet kassinsa lapien edessä ja munaa on mussutettu suussa. Mitä jäi käteen?

Back
Ylös Bottom