Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mä itteeni kuntoon luvannut laittaa, mutta molemmat noi on tavoitteita. Kuntoon laittamisessa on aivan liian suuri duuni :wtf::D
tarkotin näitä jotka lupautuvat laittamaan ittensä kuntoon ja käyvät muutaman kerran salilla ja kyllästyy hommaan ;)

Ei meillekkään... abaut 40 neliömetrin sisälle ei kauheasti porukkaa edes mahdu.. Ja ei onneksi ole kaupallinenkaan kuten fiksuimmat teistä siellä kotona arvasivatkin

Mä käyn kaupungin salilla jossa samassa rakennuksessa on sähly-kaukalo, salilla on aina ihan perkeleesti säbä-pelureita. Voin sanoa että ne on pahempia kuin nämä "uudenvuoden kiinteyttäjät":(

Lainaat multa koiraa lenkkikaveriksi, se ainakin jaksaa ihan tasan niin kauan kuin sä :D
... No sellainen löytyy jo omasta takaa.

Aerobisen välttämiseksi olen alkanut lenkittää sitä fillarilla. Tekosyynä käytän sitä, että fillarilenkki kohottaa paremmin koiran kuntoa.

Oikeesti oon laiska.

tarkotin näitä jotka lupautuvat laittamaan ittensä kuntoon ja käyvät muutaman kerran salilla ja kyllästyy hommaan ;)

Mä voin tehdä tuon saman lupauksen vuodenkin päästä :D
Tai no, josko noi rasvat sitten jättäis vähemmälle lupauksille, mutta toi lihaspuoli on ja pysyy ainakin toistaiseksi.

Mun ainakin pitää jatkaa aerobsta sen takia, että saa ton hapenottokyvyn pidettyä yllä kun sen on joskus ees vähän ylöspäin saanut :)

ei noi koiratkaa loputtomiin jaksa :D itellä koira joka juoksee 2 kilometriä täysiä ja sen jälkeen on mun vuoro vetää sitä perässä

laiska piski

Meiä hurtta vetää täysiä 100 metrii ja sitten lönkyttelee laiskasti perässä. Välillä ottaa spurtteja jos innostaa, mutta sitä ei oikein kehtaa julkisilla paikoilla harrastaa.

Mä käyn kaupungin salilla jossa samassa rakennuksessa on sähly-kaukalo, salilla on aina ihan perkeleesti säbä-pelureita. Voin sanoa että ne on pahempia kuin nämä "uudenvuoden kiinteyttäjät":(

ahahaha!:lol2:

ei vittu että palais käpy jos samassa tilassa olisi 10 säbän pelaajaa:lol2: vituttaa jo ajatuskin..

ei noi koiratkaa loputtomiin jaksa :D itellä koira joka juoksee 2 kilometriä täysiä ja sen jälkeen on mun vuoro vetää sitä perässä

laiska piski

Heh, tuli tosta mieleen ku broidi kävi juoksulenkeillä koiran kans ja lopulta koira oppi inhoamaan niitä niin et juoksi aina piiloon kun veli veti juoksulenkkarit jalkaan :hyvä:

ahahaha!:lol2:

ei vittu että palais käpy jos samassa tilassa olisi 10 säbän pelaajaa:lol2: vituttaa jo ajatuskin..

Mutta mieti millasia kauhun sekaisia tunteita säbäpojat saa kun niiden kanssa on samassa tilassa joku bodari tai voimanostaja. Saatika sitten 10 semmosta :eek:

ei saatana toi on hyvä tos team americas ku se yks lähtee soluttautumaan terroristien luokse ni pomo sanoo et jos jäät kiinni ni haluat varmaan tehä itsarin, ja sit antaa vasaran :lol2:

Back
Ylös Bottom