Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

-JJ: Sinä oletkin voiman ostaja. Meikäläinen treenaa lähinnä lihaksen toivossa.
E: Niin ja perkutarallaa varustepellekin vielä. Shaatana!

voimanostaja, voimanOstaja, voimaNNOstaja... Mikä tahansa..

Tosin ei tästä nostajasta ja voimasta voi puhua samana päivänä.. :wtf:

Ja ennenkaikkea varustepelle! Btw. Jälleen kerran ostin uuden kyykkyrikoon.. jo toinen nuoren ikäni aikana

Silmukka sanoi:
Onnittelut Weilandille! Kasvaneella auktoriteetillasi voi mennä näyttämään kaapin paikan Wiikille ja Janpalle. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1803799#post1803799
Väärä postaus mr. linkkinero. ;)
Mike sanoi:
Pitää 3990 kohdalla vetää sut massaignoreen. Viestit näkyy sulle, mutta ei muille, sitten ihmettelet kun kukaan ei noteeraa sun ruotoa.
Mukavaa, että huolehdit pakkislaisten henkisestä terveydestä.
nejma sanoi:
:kuola:
Hah aion muistaa tämän!!
Varmasti muistat myös jälkeenpäin. :D

Uudenvuoden jälkeen muuten huomaa kuinka ihmiset on vannoneet tätä "elämäntaparemonttia" ja puskevat urpot kaikki samaan aikaan salille tekemään lähentäjiä ja loitontajia. Onneks niillä loppuu into viimeistään helmikuussa ja sit saa taas olla rauhassa salilla...

Mä en lupaa mitään, tai no josko sellaisen lupais että enemmän lihasta vähemmän läskiä, mitä tällä hetkellä on vois olla jossain vaiheessa ensi vuotta...

Teinityttöjen hauska kerääntyminenkin tapahtuu vuoden alussa, kun nämä ihanat pikku nassikat tunnustavat rakkautensa luokkansa söpöille pojille...

KAVERI KERTOI!

Uudenvuoden jälkeen muuten huomaa kuinka ihmiset on vannoneet tätä "elämäntaparemonttia" ja puskevat urpot kaikki samaan aikaan salille tekemään lähentäjiä ja loitontajia. Onneks niillä loppuu into viimeistään helmikuussa ja sit saa taas olla rauhassa salilla...

Totta. Sama laulu raikui syksyllä, kun naistenlehtien "unelmakroppa viikossa" -kampanja sai kaikki Raisat ja Keijot saleilemaan oikein kunnolla.

Teinityttöjen hauska kerääntyminenkin tapahtuu vuoden alussa, kun nämä ihanat pikku nassikat tunnustavat rakkautensa luokkansa söpöille pojille...

KAVERI KERTOI!

Lol, kuinkahan monta kertaa kuulin viime viikolla ton "kaveri kerto":D

... ja mun salille kans :@ oma lupaukseni on lopettaa kynsien syöminen jos miekkonen lopettaa nuuskan :D mua nyt ei henk.koht edes hirveästi se nuuskaaminen häiritse, mutta mun nysäkynsiä ei kuulemma siedetä... mua ne eivät tosin haittaa :)

Jännää on myös se miten nämä uv-salityypit sitten huomaavat saavansa jo ekan treenikerran jälkeen huomattavasti kiinteämmät/isommat lihakset

Mä lupaan että vähennän alkoholin kulutusta, jos sais siihen että joka 3. tai 4. vkl ottais...

Voi mun puolesta ne uudenvuoden kuntokerholaiset mennä vaikka vantaalle reenailemaan, ei tule tukkimaan laitteita...vaikka lähentäjiä en teekkään...paljoo:)

Kuinkas moni täällä on pitämässä tipatonta tammikuuta? Itsellä olis ainakin tarkoitus, ihan hyvin on onnistunut aikaisempinakin vuosina...

Back
Ylös Bottom