Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lisää suklaata ja kinkkua kehiin. Ei täs viitti kattoa edes vaakaa kun 3-5kg on varmasti tullu, tosin tänään tuli heitettyä 1 1/2h kävelylenkki joka vähän kompensoi.

Miten jouluna voi laihtua? Olen parina jouluna jo laihtunut tyyliin 2kg. Miten perkeleessä se voi olla mahdollista, vaikka syön kuin norsu?

Mä laihduin yhtenä keväänä noin 10 kiloa jumalten nektarilla nimeltä paistettu juusto - annoksessa pihvin kokoinen friteerattu juustopala, ranskalaisia ja tartarsoosia. Tätä siis lähes päivittäin, ruokajuomana pari litraa olutta, muutaman kerran viikossa ryyppyreissut, krapulassa energiajuomia, suklaata ja lisää juustoa. Liikuntaa pyöreä nolla, ei edes hyötyliikuntaa vaan aina ratikalla. Kotiintullessa piti ostaa pienempiä vaatteita. Go figure :wtf:

Seilori oon! Josko huomenna jo salille..

Mäpä säästänki suklaarasiat siihen et makuaisti palautuu tän taudin jälkeen ja ahdan sit joulut itteeni :D Olikin kiva käydä lekuril aattoiltana klo 22 maissa...

Mie lupaan lopettaa röökailun taas vuodeksi, lupaan treenata järkevästi (siis teen niitä apuliikkeitäkin useammin kuin kerran kahdessa viikossa...) ja venytellä kunnolla kerran viikkoon. Lisäksi lupaan olla ihQ ihminen kaikkia kohtaan.

Prayes heti tatti ojossa:D

Onneksi huomenna jo pääsee salille. Viimeksi lauantaina kävin. Varmasti ainakin puolittuneet kaikki tulokset. :(

Älä pirskatti natise tollasesta... mulla melkeen kaks viikkoa taukoa takana eka koulukiireiden ja nyt sit tän sairastamisen myötä... seuraavan kerran varmaan ens vuoden puolella! Ja arvatkaa hajottaako... ei pääse ees testaa tuliteriä joululahjaremmejä :S

Hihihih mulla onko 4-5viikkoa täystaukoo salilta ihan omien hermojen takia, ei vaan pystynyt. Nyt aattelin jos uudenvuoden jälkeen sais taas sen mukavan kipinän.

NOT!

Back
Ylös Bottom