Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi tuo näyttää esim. Prayerin postin ajaksi 01:01? Oonko sählänny mun asetukset vai onko mun kello väärässä? missä ulottuvuudessa ylipäätäänsä elän? ainiin.. ei tä ollu känni tredi. anyway. Hyvää joulua :)

THIS IS THE FUCKING HARDCORE!

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l16PErQsI_s&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l16PErQsI_s&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

miksi tässä viheliäisessä maassa ei voi olla 24/7 kauppoja/safkapaikkoja, vaan kaikki menevät kiinni viimeistään puoliltaöin? Yrittävätkö sosialistit saatana näännyttää ihmiset nälkään vai mikä on? Ameriikassa olisin jo syönyt itseni kylläiseksi. Vittu.

Ai saakeli että voi olla vaikeata pysyä tosta kinkusta erossa...se ja vahva sinappi tekee gutaa:kuola:
Kertyy kyllä kaloreita tosi isosti nyt parin päivän aikana...ei haittaa:dance:

miksi tässä viheliäisessä maassa ei voi olla 24/7 kauppoja/safkapaikkoja, vaan kaikki menevät kiinni viimeistään puoliltaöin? Yrittävätkö sosialistit saatana näännyttää ihmiset nälkään vai mikä on? Ameriikassa olisin jo syönyt itseni kylläiseksi. Vittu.

stadin kebab, auki joka päivä viiteen.

Söin tuossa muuten äsken tavoistani poiketen jo konvehteja, joulun kunniaksi. Kauhulla odottelen huomista (tai siis tän päivän iltaa), kun lahjakääreistä paljastuu -tadaa, konvehteja!

Mitäs oon toitottanut kaikille, että en syö suklaata, paitsi jouluna. Silti sais jättää lahjat antamatta, jos ei muuta keksi. Tämä siis tiedoksi kaikille miehen sukulaisille, josta ne suklaarasiat aina lähtee.

Back
Ylös Bottom