Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mulla kahvi toimii niin että kun juot aamukahvin niin loppuillalla alat piristyä..

"öitä".

Joo, ei muakaan kahvi piristä (iskee raju väsymys noin tunnin päästä juomisesta, ja joo iskee aina ja tuhat kertaa todettu) mutta illalla ei kyllä saa unta.

Täälläkin enintään armottomat vieroitusoireet usein vapaapäivänä jos ei kahvia vaan saa. Koko päivän semmonen pöhö-fiilis pääkuupan sisällä ja sitten kun riipaisee kunnon vahvan mörnäkän ales no johan potkii.;)

Mikäköhän siinäkin aina on, että päivä lähtee tosi vaikeesti käyntiin ja iltapäivällä kuolemanväsy painaa arkena niskaan, mutta sitten iltaan kohti piristyy vaan enemmän.

Kova tulos Bulli.

En mäkään tuota vierotusoiretta tajua, viikon tauon pystyin kerran pitämään ilman mitään kahvista vaikka muuten tulee litkittyä kovalla syötöllä. Yhellä kaverilla intissä tais ainakin alkaa kuuppaa särkemään kun ei kahvia saanu.

Henk.koht ilman kahvia kestää semmoset 2-3 tuntia, sit alkaa tekee pahaa. Kävin tos kattoo hitmanin, on muuten törkeen hyvä. Eka ajattelin et ei se Timophy mikä onkaan voi olla kovin vakuuttava palkkamurhaajan roolis mut kyl se ihan hyvin veti. Ei kyl ees pannu vaik ois saanu :wtf:

Päänsärkyä mulla ainakin tulee.

Lähinnä päänsärky ja semmonen vajaa-fiilis. Ettei ole ihan virkeimmillää, mutta sitten kun juo niin ei se mitää järkyttävästi piristäkään. Tasoittaa vaan mukavasti tilanteen. Täällä ainakin tulee semmonen kahvitusfiilis. Melkein samanlainen kuin tupakka, että nyt kahvia on vain saatava. Johtuu varmaan siitäkin, että tässä on abauttiarallaa 12 vuotta juotukin useita kuppeja päivässä.:D

Oon kyl niin action/sci-fi/kuolema-friikki et kaikki menee =) Mul tulee kahvist aika pahat reflat, oari vuotta sitten vappuna kun en ollut koko päivänä juonu ni alko 19 jälkeen olee niin paha et jäin nukkumaan ku muut lähti stadiin, ja sit 3-4tuntia myöhemmin heräsin oksentelemaan. Aamulla rupes heti pää särkee u udelleen niin mun sillonen tyttöystävä kysy et oonko juonu kahvia. Sit ku tajusin et en oo ni keitin puol pannua ja tokan kupillisen jälkeen lähti ku ammuttuna. Paha addiktio..?

Back
Ylös Bottom