Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiukka...:kuola:

Mitäs muuten tänä yönä syödään? Kertokaa vähän menyystänne :dance: Mulla taas samat satsit, kuin viime yönä...:rock:

Ei Prayerista taitas nyt olla tositoimiin.

Vähä epäilen kans näin asian olevan.
Saanko mä olla teidän kanssa?:dance: Osaan muuten tanssia;)

Saat toki.
klkaas naiset mulla siesoo! aina.
sainpas piparia:DE dominoa.. mutta kutienki..:D

mää tarviin nyt ehdsottomati yhen "sinsined:... " tuun ihan hyhst. jksa. just.

Voi luoja. Katotaa millo se tippuu.
Mun suo on niiin pieni alue ettei sinne kyllä mahdu :rolleyes:

Samoin kiitos.

Iltani ainoa viihde ja laatu on tämä:dance:

Prayer on aika kännissä:D

E. Valerie, pääsenkö mä viekkuun?

Käyn hakeen raudat ja ruoskan, sitten laitan teidät ojennukseen. Venatkaa hetki ja kipi sulle on yllätys...

aiw ant juu to liid miii! teik mee samwheeer, i dont vanna liiv , and mai driii-iims kou övei.. :haart: sanoinko nmten ihani ete keakki ootte :hhhhhhhhhhhhhhharraaaaart:D oho--

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dsP_JJe355U&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dsP_JJe355U&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

seissoo
Prayerillä ei enää seiso tossa jurrissa. Mut sehän voi katsella

Prayerillä ei enää seiso tossa jurrissa. Mut sehän voi katsella, jos se pystyy siihenkää enää :D

Mitä se kattelee, kättään?:hyper: Oli aika paska...:jahas:

Iltani ainoa viihde ja laatu on tämä:dance:

Pitäiskö sun keksii jotain muutaki?
Hahah:D Ei jestas poijjat (ja Misukka-tyttö), kyllä tämä tytsi lähtee nyt suihkun kautta paapimaan.

Öiöi Valerie *naamioituu suihkuverhoksi*
Käyn hakeen raudat ja ruoskan, sitten laitan teidät ojennukseen. Venatkaa hetki ja kipi sulle on yllätys...

*odottaa ojennusta*

Prayer, aika mennä nukkumaan?;)

WN! ainadakin tänömä pullo vielä. älkää ny.. tekin aoote vielä herar *hereillä..:(

Prayer, sun kirjotuksista ei saa koht enää mitn selvää. Älä juo enempää tai mee nuQ :D

Back
Ylös Bottom