Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin just sanomassa, että kaikki vonkaa täällä pillua, netissä WTF? ei täällä oo paljo näkynyt.

Mun ei tee yhtään pillua. Eikä viinaa, tällä hetkellä.

edit: Prayerillä on mällit suussa niin puhe takkuaa, tai sitten sormet niin liukkarissa, että lipee :D

Mainio biisi tuo Disturbedin Strickeni :rock:

Ois joo... Eiku...

Naisia paikalla, nyt pidetään bileet, kuka toi liukkarin ja nahkaruoskat.

En mä ainakaan vonkaa pillua. Vai pitäsköhän kokeilla aikansa kuluksi.

Ajan väärin käyttöä, mitäs jos pidetään vauvaöljypainit nyt alasti?

Viimeksi muokattu:
haluaiskoMissukka harrastaa elämsä seksiä 48 vuden auton konepellillä? :lol2:

ossain! osasiN! osasin.

Prayer on tainnu ottaa enemmän ko yhren neuvoa antavan tänään :D

Seksi auton konepellillä on muistaakseni ihan jees. Auton sisälläkin. Seksi on aina jees.

Edit: Lupaat liikoja jos elämäni seksistä puhut. Mä oon nähny aika paljon ja tuun näkee vielä enemmän.

Mäki rupeen heteroksi. Kuka ottaa mut?

mes ai naineen=
Prayer on tainnu ottaa enemmän ko yhren neuvoa antavan tänään

Seksi auton konepellillä on muistaakseni ihan jees. Auton sisälläkin. Seksi on aina jees.

oln kyllä ylttänttt jos iteni jossn suhtteessa. en kyllä halais aukaista amusk varattua nollavitosta vaan pakkokei se perkele on jos ei vriitä..

Oon järkyttyny. Luulin sua reinzell täyshomoksi. Mutta oletkin bi. Pettyny suhun nyt.

Ikävä kertoo sulle kulta, mutta olen joskus eksynyt lämpimän piirakan väliin, mutta hei, sä oot mun ykkösreikä.

Mä luulen, että mä ja kipsukka ei pärjätä MIsukalle ja valerille, mutta venataan muitakin. Hevoskamat käy Kipille, mut mä otan mellakkavarusteeni.

Mä otan teidät molemmat.

edit: Sut ensin ja kipin jälkkäriks.

Misukka voi olla kuvaaja.

edivol2: luulen, että te naiset hukkuisitte jossain välissä. Se olis liian kovaa ja vauhdikasta menoa teille...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom